سینما

لذت تماشای فوتبال با خوردن این تنقلات

اگر شما هم از هواداران تماشای مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال هستید؛ این روزها حتما برای تماشای بازی فوتبال در کنار دوستان و خانواده در تدارک فراهم کردن خوراکی های خوشمزه برای این دورهمی های ورزشی هستید. در این نوشته برای شما پیشنهادهای خوشمزه و مجذوب...

16 بهمن 1402

10 بازیگر برتر صد سال گذشته به تفکیک دهه

هر دهه ستاره خودش را داشت. برخی ها می گویند دوره ستارگان به آخر رسیده است، اما برترین بازیگران، هنوز قدرت این را دارند که با نقش آفرینی هایشان فیلم ها را بهتر نمایند و هواداران را به سالن های سینما بکشانند. با در نظر گرفتن این، کاربران وب سایت ردیت (Reddit)،...

14 بهمن 1402

منتقدان درباره فیلم ربل مون زک اسنایدر چه می گویند؟

فیلم ربل مون (Rebel Moon) به کارگردانی زک اسنایدر بالاخره منتشر شد و برخلاف انتظارات، سینمادوستان اصلا به آن روی خوش نشان نداده اند و منتقدان نیز نقدهای مثبتی برای آن ننوشته اند.

5 دی 1402

مستند هیدئو کوجیما بهار سال آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، مستند هیدئو کوجیما با عنوان Connecting Worlds در بهار سال آینده به وسیله دیزنی پلاس در سرتاسر دنیا منتشر خواهد شد.

26 آذر 1402

جکی چان مدیرعامل انویدیا می گردد؟

زومیت نوشت: ازنظر مدیرعاملِ انویدیا، اگر قرار باشد فیلمی از زندگی اش ساخته گردد، هیچ کس بهتر از جکی چان نمی تواند آن را بازی کند.

16 آبان 1402

واکنش ضرغامی به قسمت آخر حیثیت گمشده

آخرین قسمت از سریال حیثیت گمشده در حالی منتشر شد که با واکنش های بسیاری در فضای مجازی همراه بود.

19 شهریور 1402

ژورنالیسم سینمایی را یاد بگیرید ، فرصتی برای کسانی که دوست دارند درباره سینما بنویسند

انجمن سینمای جوانان ایران اولین دوره تخصصی ژورنالیسم سینمایی را برگزار می کند.

12 شهریور 1402

تاکتیک جالبی که استالین برای ترساندن آمریکا به راه انداخت

در تمامی گزارش های رسیده مبنی بر دیده شدن جسمی پرنده در آسمان، تا به حال هیچ موردی مانند حادثه راسول در سال 1947 سر و صدای بسیار به پا نکرده است.

31 مرداد 1402

فاجعه ستاره پرسپولیسی در نبرد حیثیتی ، تصویر عجیبی که توجه کارگردان تلویزیونی را جلب کرد!

مدافع تازه وارد تراکتور روزهای عجیبی را در این تیم سپری می نماید و تاثیر آن در نخستین بازی پرشورها مقابل سپاهان کامل به چشم آمد.

21 مرداد 1402

10 سریال انیمیشنی تماشایی که تنها دو فصل دارند

انیمیشن یک رسانه محبوب است و مثل هر شکل دیگری از هنر، به ایده پردازی، نیروی متخصص و مهم تر از همه زمان زیادی برای آماده شدن نیاز دارد. به همین دلایل، هزینه های فراوری اغلب بالا می رود و بسیاری از استودیوها مجبور به لغو سریال ها به خاطر کمبود منابع می شوند....

14 مرداد 1402

بالا گرفتن رقابت بین رسانه های اجتماعی؛ تیک تاک قابلیت هم رسانی متن صرف را به امکانات خود اضافه نمود

با بالا گرفتن رقابت بین غول های رسانه های اجتماعی، تیک تاک، اپلیکیشن چینی پخش ویدئو، می گوید ویژگی انتشار متن صرف را ارائه خواهد داد. این پلتفرم می گوید این ویژگی نو برای کاربران راه دیگری را برای بیان افکار و نظرات باز می نماید.

6 مرداد 1402

دوربین پرچمدار سونی با قیمت پایین معرفی شد!، عکس

گجت نیوز نوشت: سونی از دوربین بدون آینه A6700 با قابلیت پردازش هوش مصنوعی، فوکوس اتوماتیک مبتنی بر AI و نمایشگر لمسی OLED رونمایی کرد.

22 تیر 1402

واکنش سید جلال به ادامه کار در پرسپولیس و سقف قرارداد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه کار در این تیم و سقف قرارداد واکنش نشان داد.

6 تیر 1402

10 موسیقی برتر دنیای سینمایی مارول را بشنوید

استودیو مارول یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان فیلم در دنیا است که با فرنچایزهایی چون نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، ثور (Thor) و پلنگ سیاه (Black Panther)، که اغلب به یک مقدار مجذوب کننده و تماشایی هستند، مخاطبان سراسر دنیا را مجدوب خود نموده است. علاوه بر این نکته...

30 خرداد 1402

تصاویر سهند پارس خودرو رسماً منتشر شد ، گالری عکس های سهند

تصاویر سهند پارس خودرو ساعاتی پیش به طور رسمی در وبسایت این خودروساز داخلی منتشر شد. سهند جایگاهی بین ساینا S و شاهین در لاین آب محصولات سایپا دارد و این سدان قرار است با نشان پارس خودرو به بازار عرضه گردد.

25 خرداد 1402

دردسر تازه برای فاطمه معتمدآریا

نمایش بچه به کارگردانی افسانه ماهیان و نویسندگی نغمه ثمینی قرار بود در جشنواره وینرفست فوخن طی چهار شب چهار اجرا داشته باشد اما این فستیوال از لغو اجرای این نمایش اطلاع داد و در علت عنوان نموده از آنجایی که فاطمه معتمدآریا، بازیگر اصلی این نمایش اجازه...

19 خرداد 1402

288 کشته در برخورد 2 قطار در هند

این حادثه حوالی ساعت 19 به وقت محلی در منطقه بالاسوره روی داده است و بر اساس اعلام رسانه های هند یک قطار مسافربری پس از خروج از ریل به یک قطار دیگر برخورد می نماید و هر دو قطار دچار سانحه می شوند.

17 خرداد 1402

دستکاری شاهکار داوینچی؛ مونالیزا را این شکلی ندیده اید!

پا کردن هوش مصنوعی در کفش هنرمندان با واکنش های متفاوت و اغلب منفی از سمت کارشناسان و مخاطبان آثار هنر های تجمسی روبه رو شده است.

14 خرداد 1402

نقد ها و نمرات فیلم شیمر؛ در جست وجوی میراث مدفون (جشنواره کن 2023)

آلیچه رورواکر کارگردان ایتالیایی با فیلم شیمر به جشنواره کن آمده است فیلمی که در روز پیش از مراسم اختتامیه به نمایش در آمد و یکی از آخرین فیلم های بخش رقابتی جشنواره کن امسال بود.

11 خرداد 1402

پدیده بساز و بفروشی در سینما ، خطر در کمین فیلم های کمدی

مدیر پردیس سینمایی آزادی با اشاره به اینکه جدول اکران سینماها تا آخر سال با تعداد زیادی فیلم کمدی وضع خوبی خواهد داشت، از ادامه این شرایط و احتمال پس زدن مخاطب ابراز نگرانی کرد.

3 خرداد 1402
تعداد: (129)