جکی چان مدیرعامل انویدیا می گردد؟

به گزارش نیلی ابزار، زومیت نوشت: ازنظر مدیرعاملِ انویدیا، اگر قرار باشد فیلمی از زندگی اش ساخته گردد، هیچ کس بهتر از جکی چان نمی تواند آن را بازی کند.

جکی چان مدیرعامل انویدیا می گردد؟

جن سون هوانگ، هم بنیان گذار و مدیرعامل فعلیِ انویدیا، در مصاحبه ای تازه درباره تیم سبز و احتمال ساخت فیلمی از زندگی نامه اش صحبت کرد. وقتی از هوانگ پرسیده شد در فیلم فرضی درباره زندگی اش، چه کسی باید نقش او را بازی کند؟، بلافاصله جکی چان، ستاره فیلم های هنرهای رزمی را پیشنهاد داد و به شوخی گفت: او کاملاً شبیه من است.

هوانگ این پاسخ را در گفت وگو با رایان پَتِل، مجری برنامه اینترنتی The Moment اچ پی، بیان نمود. وقتی مجری از او پرسید که آیا بدل کاری های این فیلم فرضی را خودش انجام می دهد یا نه؟، مدیرعامل غول صنعت کارت گرافیک پاسخ داد: البته! تمام تایپ کردن هایم را [در فیلم] انجام می دهم.

  • خرس های غول پیکر عجیب در منطقه ها شمالی دیده شدند/ عکس

  • معروفیت جهانی باورنکردنی پراید و ال 90 / عکس

در این گفت وگوی خودمانی که در گاراژ تاریخی اچ پی، جایی که این شرکت در سال 1939 تأسیس شد، انجام گرفت، علاوه بر زندگی شخصی، درباره ماجراجویی حرفه ای هوانگ در تبدیل انویدیا به یکی از نام های شناخته شده صنایع نیمه هادی نیز حرف زده شد.

طبق گزارش های اخیر، عایدی انویدیا در سه ماهه دوم 2023 با 101 درصد افزایش درمقایسه با مدت مشابه سال قبل، به 13.5 میلیارد دلار رسید. در امسال میلادی، ارزش سهام انویدیا چند برابر شده است. این افزایش ارزش بازار به افزایش تقاضا برای کارت گرافیک انویدیا نسبت داده می گردد.

بیراه نیست که بخش بزرگی از موفقیت انویدیا را به هم بنیانگذاری هوانگ و همکارانش در سال 1993 گره بزنیم؛ جایی که در سال های آخر تحصیلات آکادمیک او، جرقه تأسیس این شرکت در یک غذاخوری زده شد. از آن موقع تابه حال، طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، هوانگ ثروت شخصی خود را از 13 میلیارد دلار در ابتدای 2022 به بیش از 40 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش داده است.

با اینکه احتمالاً تمامی قضیه بیوگرافی و جکی چان چیزی جز شوخ طبعی مجری و جن سون هوانگ نیستند، اگر قرار گردد که روزی از زندگی این مدیرِ کت چرم پوش فیلمی تهیه گردد، باید ابتدا به دوران کودکی او در تایوان و تایلند برگردیم.

قدم منطقی بعدی، مهاجرت وی به ایالات متحده و تحصیل در دانشگاه استنفورد و دانشگاه ایالتی اورگن و آشنایی با همسرش، لوری، در آزمایشگاه همین دانشگاه است. شاید بخشی از این فیلم فرضی هم به موفقیت های اخیر انویدیا در هوش مصنوعی و رمزارز و متاورس اختصاص داده گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "جکی چان مدیرعامل انویدیا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جکی چان مدیرعامل انویدیا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید