جیمز باند نو را هوش مصنوعی انتخاب کرد، هنری کویل در کنار مارگو رابی

به گزارش نیلی ابزار، در شرایطی که هواداران جیمز باند بی صبرانه در انتظار تماشا مأمور 007 بعدی هستند؛ یک تریلر جعلی که به وسیله هوش مصنوعی ساخته شده، در یوتیوب میلیون ها بازدید داشته است.

جیمز باند نو را هوش مصنوعی انتخاب کرد، هنری کویل در کنار مارگو رابی

به گزارش نیلی ابزار ، تریلر منتشرشده نشان می دهد که هنری کویل جیمز باند بعدی است. هواداران تا به امروز بارها گفته اند که علاقه زیادی به انتخاب او برای بازی در نقش دنیل کریگ دارند.

در اولین تریلر فیلم باند 26 که به وسیله هوش مصنوعی ساخته شده، مارگو رابی هم بازی کویل است و از کریستوفر نولان به عنوان کارگردان نام برده شده است. صدای ساختگی که به وسیله ChatGPT به کار رفته، این توضیحات را درباره فیلم ارائه می نماید.

به نقل از زومیت، تریلر جعلی جدیدترین فیلم جیمز باند به وسیله استودیو KH ساخته شده که ده ها تریلر جعلی در کانال یوتیوب خود دارد و برای ساخت آن ها از هوش مصنوعی و بخشی از فیلم های اصلی استفاده می نماید. این تریلر با یاری صحنه هایی از فیلم The Man From Uncle با نقش آفرینی هنری کویل ساخته شد؛ چراکه این فیلم نزدیک ترین تجربه کویل به نقش جیمز باند است.

تا حالا بیش از 2.5 میلیون نفر ویدئوی باند 26 را تماشا نموده اند. یکی از اصلی ترین دلایل بازدید بسیار زیاد این ویدئو انتخاب عنوان هوشمندانه ای است که کاربران را ترغیب به تماشا می نماید. در توضیحات این ویدئو آمده است که هنری کویل و مارگو رابی ستاره های فیلم باند 26 خواهند بود و فیلمبرداری آن در سال 2024 شروع خواهد شد.

استودیو KH برای هرگونه سلب مسئولیت در توضیحات این تریلر ساختگی به این موضوع اشاره نمود که ویدئوی منتشرشده برای اهداف هنری و تفریح ساخته شده است و جلوه های مختلف ازجمله طراحی صدا، فناوری های هوش مصنوعی، ابزارهای تحلیل گر فیلم و سایر عناصر در ساخت آن به کار رفته است.

بسیاری از بینندگان می دانند که تریلر استودیو KH یک ویدئوی ساختگی است؛ اما از کنار هم تماشا بازیگران موردعلاقه شان در فیلم باند هیجان زده شده اند.

یکی از بزرگ ترین خطاهای ویدئو این است که کویل با لهجه آمریکایی صحبت می نماید؛ درحالی که لهجه اصلی جیمز باند بریتانیایی است. این یکی از عواملی است که نشان می دهد برای ساخت این ویدئو از فیلم The Man From Uncle استفاده شده؛ چراکه کویل در این فیلم نقش یک مأمور مخفی آمریکایی را بازی می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "جیمز باند نو را هوش مصنوعی انتخاب کرد، هنری کویل در کنار مارگو رابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز باند نو را هوش مصنوعی انتخاب کرد، هنری کویل در کنار مارگو رابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید