خودرو

ایران خودرو چقدر از مرسدس بنز ضعیف تر است؟ ، فیلم

کارخانه های خودروسازی با توجه به امکانات و تجهیزات اصلی خود، استانداردهایی را پاس کرده اند. استاندارد Industry 4.0 یا همان صنعت 4.0 یکی از این استانداردهاست که در برخی کارخانه های خودروسازی پیشرفته دیده می شود.

22 فروردین 1403

چرا ایجاد عادت سالم زندگی در بهار آسان تر است؟

گنجاندن عادات سالم در روال روزانه ممکن است چالش برانگیز باشد. برای بسیاری از افراد، دنبال کردن یک عادت سالم، مقطعی است و نمی توانند آن را به یک روتین همیشگی تبدیل نمایند. اما عادت سالم زندگی در بهار می تواند به عنوان یک آغازی قدرتمند عمل کند. بهار نشانه...

18 فروردین 1403

بحرین مالک نو یکی از بزرگترین خودروسازان انگلیسی شد! ، عکس

گروه مک لارن صاحب جدیدی دارد. شرکت هولدینگ ممتلکات بحرین (Bahrain Mumtalakat Holding Company)، صندوق سرمایه گذاری دولتی این کشور، مالکیت کامل این خودروساز را در اختیار گرفته و سهام خود را از 60 درصد به 100 درصد افزایش داده است.

4 فروردین 1403

آران و بیدگل در بین شهرهای کویر مرکزی ایران به سان نگینی زیبا خودنمایی می نماید

ایرنا/ براساس اخبار منتشر شده، آران و بیدگل در بین شهرهای کویر مرکزی ایران به سان نگینی زیبا خودنمایی می نماید.

27 اسفند 1402

تانکی که سرنوشت جنگ ها را تغییر داد

تی -34 که در اواخر دهه 1930 توسعه یافت، در موفقیت روسیه در جبهه شرقی جنگ جهانی دوم موثر بود و در نهایت به تغییر مسیر جنگ جهانی دوم به نفع متفقین کمک کرد.

20 اسفند 1402

در این 18 استان گوش به زنگ باشید، باز هم سیلاب و کولاک

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در 5 شهر از جمله تهران اطلاع داد.

17 اسفند 1402

یک تویوتا کرولا نو در راه است، عکس

کاتالوگ تویوتا کرولا 1.8 هیبریدی، خودروی نو سامانه یکپارچه وارداتی منتشر شده است.

9 اسفند 1402

فراوری انرژی نامحدود با بزرگترین راکتور هسته ای دنیا

کارشناسان زبده مدعی هستند که جهان در حال حرکت به سمت یک هدف غیرقابل تصور است: دستیابی به انرژی ابدی!

6 بهمن 1402

هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان؛ اقامتگاهی سه ستاره و مناسب در شهر آلانیا

هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان در شهر آلانیای ترکیه واقع شده است و در این هتل سه ستاره به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت، البته بهتر است بدانید که برای بهره مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. باغ زیبایی محوطه هتل...

25 دی 1402

هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد چقدر است؟

یکی از دغدغه های مهم افرادی که قصد سفر با هواپیما را دارند و راهی فرودگاه مهرآباد هستند این است که با ماشین شخصی به فرودگاه بروند یا از تاکسی و حمل ونقل عمومی استفاده نمایند؟ آیا هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد به صرفه است تا با ماشین خود به آنجا بروند...

13 دی 1402

این موجود غول پیکر 72 میلیون سال پیش بر روی زمین می زیسته!، عکس

زومیت نوشت: بقایای تقریبا کامل یک موساسور بی سابقه در ژاپن حفاری شد. این موجود با ابعاد نزدیک به کوسه بزرگ سفید، به هیچ موجود زنده و منقرض شده ای شبیه نیست.

2 دی 1402

نتیجه برخورد یک بچه فیل با خودروی شما!، عکس

روز دوشنبه گله ای از فیل های وحشی در مالزی خودرویی را که در امتداد بزرگراه اصلی در حال حرکت بود، زیر پا گذاشتند، و آسیبی که به خودرو وارد آمده است در نتیجه برخورد یک بچه فیل با خودرو است!

7 آذر 1402

13 ایده مجذوب کننده برای فعال ماندن در پاییز سال جاری

خیلی از مردم در فصل های بهار و تابستان ورزش می نمایند، به کلاس های مختلف می روند، از شهرهای گوناگون و طبیعت تماشا می نمایند و در کل فعالیت بالایی دارند. ولی همین که به روزهای سرد سال می رسیم خیلی ها انگیزه شان را برای فعال ماندن از دست می دهند و در پاییز...

6 آبان 1402

غول پیکرترین گرگ دنیا، یک شکارچی باشکوه، عکس

گرگ شمال غرب که به نام گرگ دره مکنزی هم شناخته می گردد، بزرگترین گرگ در دنیا و یکی از زیرگونه های گرگ خاکستری است.

20 مهر 1402

هر آنچه برای خرید برترین دوچرخه برقی ضروری است بدانید

دوچرخه های برقی وسیله هایی هستند که می توانند سواری را برای طیف وسیعی از مردم آسان تر و مجذوب نماینده تر نمایند. از طرفی استفاده از دوچرخه برقی، تفریحی سالم و حمل و نقلی ارزان نسبت به خودروهای شخصی و موتور است، بنابراین جای تعجب نیست که این محصولات در...

3 مهر 1402

تصاویر تازهترین خودروی بازار ایران ، تیزر معرفی محصول تازه سایپا را ببینید

سایپا اطلس، جدیدترین محصول سایپا و بازار ایران، به زودی روانه بازار کشور خواهد شد. این خودرو به عنوان فیس لیفت کوییک به بازار عرضه می گردد.

26 شهریور 1402

مرسدس بنز از ساعت های کلاس G رونمایی کرد!، عکس

IWC Schaffhausen، سازنده ساعت های لوکس سوئیسی، از دو نسخه ویژه از Big Pilots Watch رونمایی کرد تا میراث نمادهای طراحی ماندگار را جشن بگیرد. این ساعت ها ادای احترام به کلاس G افسانه ای مرسدس بنز هستند.

26 شهریور 1402

شاسی بلند غول پیکر با قیمت مناسب و امکانات فراوان، عکس

گجت نیوز نوشت: هاوال H5 نو با امکانات و تغییرات ظاهری معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات نسل نو شاسی بلند چینی Haval H5 آشنا خواهیم شد.

5 شهریور 1402

زیرگرفتن جنون آمیز مردم در آتلانتا

انتشار فیلمی از زیرگرفتن جنون آمیز شماری از عابران به وسیله یک خودرو در شهر آتلانتا در آمریکا واکنش های گسترده ای در پی داشته است.

31 مرداد 1402

اولین خودرو وارداتی پایان پلاک شد

چانگان CS35 پلاس تیپ دو و سه که به وسیله سایپا وارد ایران شده بود، پایان به عنوان اولین خودرو وارداتی پلاک ملی دریافت کرد.

28 مرداد 1402
تعداد: (174)