هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان؛ اقامتگاهی سه ستاره و مناسب در شهر آلانیا

به گزارش نیلی ابزار، هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان در شهر آلانیای ترکیه واقع شده است و در این هتل سه ستاره به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت، البته بهتر است بدانید که برای بهره مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. باغ زیبایی محوطه هتل را فراگرفته و مسافران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به محوطه هتل بروند و از تماشای منظره اطراف آن لذت ببرند.

هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان؛ اقامتگاهی سه ستاره و مناسب در شهر آلانیا

ساحل اختصاصی نیز در نزدیکی هتل Hedef Kleopatra Golden Sun Alanya قرار گرفته است و همین ساحل سبب شده تا بر محبوبیت این هتل افزوده شود و در میان مسافران به معروفیت برسد، به طوری که در طول سال مسافران از کشورهای مختلف در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می کنند. هتل زیبای هدف کلئوپاترا گلدن سان یکی از بهترین محل های اقامت برای مسافران شهر آلانیا به شمار می رود، لونا پارک آلانیا در عرض 12 دقیقه و آکواپارک آلانیا نیز در عرض 17 دقیقه پیاده روی قابل دسترس هستند. سایر جاهای دیدنی در شهر آلانیا عبارتند از برج سرخ آلانیا، قلعه آلانیا و موزه های آلانیا.

امکانات عمومی هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان آلانیا

خدمات مربوط به شستشو در این هتل ارائه می شود. بخش پذیرش نیز همه روزه به صورت شبانه روزی دایر بوده و از مسافران استقبال می کنند. پرسنل بسیار مجرب بوده و در هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده تلاش می کنند. اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. این هتل دارای شش طبقه بوده و دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور قابل دسترس است، بنابراین برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است.

در لابی نیز اتاق چمدان تعبیه شده است و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و چمدان هایتان را به این بخش بسپارید. پرسنل در هتل Hedef Kleopatra Golden Sun Alanya به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می کنند. در این هتل به مسافران اجازه ورود حیوانات خانگی داده نمی شود. در هتل هدف کلئوپاترا پارکینگ وجود ندارد و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید به فکر محل پارک خودرویشان باشند.

امکانات تفریحی هتل

استخر روباز موجود در این هتل موردتوجه مسافران زیادی قرار می گیرد و در طی روز می توانند لحظات خوشی را تجربه کنید. این استخر به صورت فصلی دایر می شود و با توجه به ساعت کاری آن می توانید به استخر رفته و شنا کنید. بر روی این استخر نیز سرسره آبی تعبیه شده است و انواع ورزش های آبی در این هتل دایر شده است. برای بچه ها نیز استخر مخصوص تعبیه شده است. همچنین بخش اسپا نیز در این هتل دایر بوده و انواع ماساژ ارائه می شود. مسافران بعد از گشت وگذار می توانند خودشان را به ماساژ میهمان کنند. علاوه بر این ها، در بخش اسپای هتل زیبای Hedef Kleopatra Golden Sun Alanya می توانید از سونا و حمام ترکی بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات آن ها

در این هتل زیبا 242 اتاق وجود دارد. انواع اتاق های موجود در هتل هدف کلئوپاترا به صورت اتاق های استاندارد و اتاق های دوبل هستند. در اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار داده نمی شود. تمامی اتاق ها به طور مرتب نظافت و تمیز می شوند. در داخل اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام اختصاصی و میز کار و تلفن بهره مند شوید. همچنین در تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه شده است. تمامی اتاق ها بالکن دارند و چشم انداز زیبایی رو به ساحل و باغ دارند.

رستوران هتل

در رستوران هتل هدف کلئوپاترا انواع غذاهای خوشمزه محلی ترکی ارائه می دهند. در وعده صبحانه هتل Hedef Kleopatra Golden Sun Alanya انواع خوراکی ها به صورت سلف سرویس سرو می شوند.

فاصله هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کلئوپاترا: 450 متر

فاصله تا غار داملاتاش: 1.5 کیلومتر

فاصله تا قلعه آلانیا: 2.5 کیلومتر

فاصله تا برج سرخ آلانیا: 2.5 کیلومتر

فاصله تا موزه آتاتورک: 2.5 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان؛ اقامتگاهی سه ستاره و مناسب در شهر آلانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هدف کلئوپاترا گلدن سان؛ اقامتگاهی سه ستاره و مناسب در شهر آلانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید