ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین، ثبت سفارش در امسال!

به گزارش نیلی ابزار، غول خودروهای برقی چین (XPENG) و شرکت وابسته آن (AEROHT) قصد دارند با ورود بلندپروازانه خود به صنعت خودروهای پرنده، حمل ونقل شهری را متحول نمایند.

ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین، ثبت سفارش در امسال!

به گزارش خبرگزاری نیلی ابزار ، AEROHT به دریافت گواهینامه صلاحیت پرواز، برای خودروی پرنده نوآورانه خود، نزدیک شده است که نشانگر پیشرفت بزرگی در فناوری حمل ونقل شهری است.

AEROHT، یکی از زیرمجموعه های XPENG، یک دهه است که در حال توسعه خودروی پرنده خود بوده است و آزمایش های موفقیت آمیز اخیر پرواز در ارتفاع پایین در منطقه تجاری شلوغ مرکزی گوانجو، پیشرفت آن را نشان می دهد. مدیرعامل این شرکت، هی شیائوپنگ، در سخنرانی خود در Auto China 2024 بر پتانسیل تحول آفرین سفر هوایی در ارتفاع پایین تاکید نمود و تأثیر عمیق آن را بر زندگی روزمره شهری برجسته کرد.

خودروی پرنده آینده AEROHT که قرار است در سه ماهه چهارم امسال پیش سفارش های آن شروع گردد، نوید یک وسیله نقلیه برقی دو حالته برای نشست و برخاست عمودی (eVTOL) را می دهد که قادر به انتقال یکپارچه بین سفرهای زمینی و هوایی است. در حالی که تاریخ دقیق عرضه و جزئیات قیمت هنوز فاش نشده است، افراد داخلی محدوده قیمتی را در حدود 1 میلیون یوان (138000 دلار) پیش بینی می نمایند و برنامه هایی برای کاهش بیشتر هزینه در خط فراوری وجود دارد.

محدوده کاری XPENG فراتر از خودروهای پرنده است و بخش روباتیک آن بر ایجاد ربات هایی برای کارهای خانگی و تعامل انسانی متمرکز است. این رویکرد چند وجهی بر تعهد XPENG به نوآوری در بخش های مختلف تأکید می نماید و موقعیت آن را به عنوان یک پیشگام در فناوری های پیشرفته مستحکم می نماید.

در زمینه وسیع تر، شرکت های چینی مانند XPENG و AEROHT در حال پیشروی تجاری سازی خودروهای پرنده در سطح جهانی هستند و از تخصص بی نظیر چین در فناوری های EV استفاده می نمایند.

منبع: GIZMOCHINA

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین، ثبت سفارش در امسال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین، ثبت سفارش در امسال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید