هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد چقدر است؟

به گزارش نیلی ابزار، یکی از دغدغه های مهم افرادی که قصد سفر با هواپیما را دارند و راهی فرودگاه مهرآباد هستند این است که با ماشین شخصی به فرودگاه بروند یا از تاکسی و حمل ونقل عمومی استفاده نمایند؟ آیا هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد به صرفه است تا با ماشین خود به آنجا بروند و هنگام برگشت نیز با خیال راحت با ماشین شخصی شان به منزل برگردند؟ یا اینکه استفاده از تاکسی سرویس ها و تاکسی های اینترنتی ارزان تر است؟

هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد چقدر است؟

در این نوشته سعی می کنیم اطلاعاتی در خصوص قیمت پارکینگ فرودگاه مهرآباد در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی در این مورد تصمیم گیری کنید.

پارکینگ فرودگاه مهرآباد کجاست؟

فرودگاه مهرآباد که در سال 1317 ساخته شده دارای 6 ترمینال بوده و در غرب تهران قرار گرفته است. اغلب پروازهای داخلی و بعضی پروازهای خارجی، مانند پرواز حجاج مکه، از این فرودگاه انجام می شوند.

فرودگاه مهرآباد دارای 4 پارکینگ است که از میان آن ها پارکینگ های 1، 2 و 4 سرپوشیده و مسقف هستند و پارکینگ شماره 3 روباز است. برای رفتن به ترمینال های 1 یا 2 بهتر است از پارکینگ های 1 و 2 بهره ببرید و اگر قصد رفتن به ترمینال های 4 و یا 6 را دارید، از پارکینگ های 3 و 4 بهره ببرید.

فرودگاه مهرآباد در غرب تهران و در نزدیکی میدان آزادی قرار گرفته است. برای رسیدن به پارکینگ های 1 و 2 فرودگاه مهرآباد باید بعد از میدان آزادی وارد اتوبان لشگری شوید، سپس کمی به سمت غرب رانندگی کنید و بعد در اتوبان دور زده و کمی به سمت شرق بروید تا تابلوی فرودگاه را ببینید.

برای رفتن به پارکینگ های 3 و 4 باید مسیر خود را به سمت شرق تا میدان آزادی ادامه دهید و وارد بلوار معراج شوید. از آنجا در خیابان پرواز به سمت ترمینال 4 و 6 بروید.

ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد چقدر است؟

همان طور که گفتیم این فرودگاه 4 پارکینگ که هر کدام به یکی از ترمینال های فرودگاه مهرآباد نزدیک هستند؛ در ادامه ظرفیت هر یک از آن ها را آورده ایم:

پارکینگ شماره 1، پارکینگی طبقاتی و مسقف در نزدیکی ترمینال های 1 و 2 است که دارای 6 طبقه شامل 3 طبقه فوقانی و 3 طبقه تحتانی است. ظرفیت این پارکینگ برای نگهداری از 2700 خودرو است.

پارکینگ شماره 2 نیز طبقاتی و سرپوشیده است و در نزدیکی ترمینال های 1 و 2 قرار گرفته است. این پارکینگ دارای 3 طبقه فوقانی است و برای 520 خودرو ظرفیت دارد.

پارکینگ شماره 3 در نزدیکی ترمینال های 4 و 6 فرودگاه مهرآباد قرار گرفته است و پارکینگی روباز با ظرفیت 300 دستگاه اتومبیل است.

پارکینگ مسقف و طبقاتی شماره 4 نیز که دارای 1 طبقه فوقانی و 3 طبقه تحتانی است ظرفیتی به مقدار 1400 خودرو دارد.

هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد 1402

قیمت پارکینگ مهرآباد بر اساس تعداد ساعات و روزهایی که می خواهید از پارکینگ بهره ببرید محاسبه می گردد.

در نظر داشته باشید که ممکن است لازم باشد مبلغی را با عنوان مالیات بر ارزش افزوده، همراه با هزینه پارکینگ پرداخت کنید.

رزرو اینترنتی پارکینگ مهرآباد

باوجوداینکه بعضی اپلیکیشن ها برای رزرو این پارکینگ ساخته شده اند؛ اما هیچ کدام از این اپلیکیشن ها تا به امروز در اختیار عموم قرار نگرفته اند و متأسفانه فعلاً امکان رزرو اینترنتی پارکینگ وجود ندارد؛ البته شاید بتوانید با تماس تلفنی با شماره تماس های پارکینگ بتوانید رزرو انجام دهید. در ادامه مطلب اطلاعات تماس پارکینگ مهرآباد را آورده ایم.

تلفن پارکینگ فرودگاه مهرآباد

برای دستیابی به اطلاعات دقیق تر یا آگاه شدن از تخفیف پارکینگ فرودگاه مهرآباد می توانید به سایت رسمی فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید یا با شماره 61021 تماس بگیرید. شماره تلفن پارکینگ فرودگاه نیز به توضیح زیر است:

شماره تلفن پارکینگ طبقاتی ترمینال 1 و 2: 44631378

شماره تلفن پارکینگ ترمینال 4 و 6: 44665546

سؤالات متداول

فرودگاه مهرآباد چند پارکینگ دارد؟

این فرودگاه دارای 4 پارکینگ است.

پارکینگ فرودگاه مهراباد باید رزرو کنم؟

در حال حاضر امکان رزرو اینترنتی وجود ندارد.

امکان اینکه چند روز ماشین در پارکینگ مهرآباد باشد وجود دارد؟

بله. امکان پارک شبانه روزی ماشین در این پارکینگ ها وجود دارد.

هزینه پارکینگ مهرآباد برای 24 ساعت چقدره؟

قیمت پارکینگ شبانه روزی با توجه به نوع پارکینگ ها فرق دارد؛ برای پارکینگ 1، 2 و 4 پنجاه و سه هزار تومان و برای پارکینگ 3 چهل و پنج هزار تومان است.

شماره تلفن پارکینگ فرودگاه مهرآباد چنده؟

تلفن پارکینگ 1 و 2: 44631378

تلفن پارکینگ 3 و 4: 44665546

پارکینگ مهرآباد سقف داره؟

پارکینگ های شماره 1، 2 و 4 فرودگاه مهرآباد سرپوشیده هستند؛ ولی پارکینگ 3 روباز است.

منبع: گردشبان

به "هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید