گوشی تاشوی آنر مجیک V در یک پوستر تبلیغاتی دیده شد

به گزارش نیلی ابزار، تنها چند روز با رونمایی رسمی از اولین گوشی هوشمند تاشوی آنر با نام مجیک V در تاریخ 10 ژانویه (20 دی ماه) فاصله داریم. این گوشی از نظر مفهومی مشابه گلکسی زد فولد سامسونگ، می میکس فولد شیائومی و Find N اوپو خواهد بود و امروز نسخه چینی مجله Esquire تصمیم گرفته تا با انتشار تصویر زیر در شبکه اجتماعی ویبو به ما نشان دهد که گوشی هوشمند تاشو آنر مجیک V دقیقا چگونه است.

گوشی تاشوی آنر مجیک V در یک پوستر تبلیغاتی دیده شد

قاب این گوشی از یک چرم مصنوعی پوشیده شده که تماشا آن در یک گوشی هوشمند تاشو مطمئنا جالب است و رنگ نارنجی آن ما را به یاد گوشی اوپو Find X2 پرو می اندازد. باید خاطر نشان کنیم که قاب پوشیده شده با روکش چرم مصنوعی این گوشی از فلز ساخته شده و سه لنز دوربین سیستم سه گانه دوربین این گوشی هوشمند تاشوی آنر را تشکیل می دهند. در 2 طرف بالایی و پایینی این گوشی احتمالا از دو بلندگوی استریو استفاده شده و دکمه های پاور و صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. این اطلاعات، تمام چیزی است که ما با تماشا تصویر این گوشی هوشمند می توانیم به آن اشاره کنیم.

این نسخه چرمی قطعا تنها گزینه رنگی برای شما نخواهد بود، زیرا تیزرهای قبلی آنر مجیک V از رنگ نقره آن نیز خبر داده بودند. انتظار می رود این گوشی اولین گوشی تاشو باشد که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام پشتیبانی می نماید. مانند دیگر تراشه های پرچم دار، پردازنده آن از 3 بخش تشکیل شده است. Cortex-X2 به عنوان هسته اصلی انجام وظیفه می نماید که سرعت 3.0 گیگاهرتز را ارائه می دهد. در کنار آن از 3 هسته قدرتمند Cortex-A710 استفاده شده که با سرعت 2.5 گیگاهرتز فعالیت می نمایند. در نهایت باید به وجود 4 هسته کم مصرف A510 اشاره کنیم که از سرعت 1.8 گیگاهرتز بهره می برند.

طبق آخرین شایعه های منتشر شده درباره مشخصات فنی این گوشی تاشو، آنر مجیک V سیستم عامل اندروید 12 را که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده، اجرا می نماید. گفته می گردد که این گوشی هوشمند شارژر سریع 66 واتی دارد که این یعنی کاربران برای شارژ شدن آن مدت زیادی منتظر نخواهند ماند.

در سیستم دوربین این گوشی هوشمند هم به نظر می رسد که از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت خوبی دارد. ادعا می گردد که نمایشگر داخلی و بیرونی این گوشی هوشمند به ترتیب 8 و 6.5 اینچی هستند که نرخ رفرش ریت 120 و 90 هرتزی را به کاربران ارائه می دهند. احتمالا در نمایشگر داخلی برای میزبانی از دوربین سلفی حفره ای تعبیه شده است.

این گوشی هوشمند تاشو قرار است که در تاریخ 10 ژانویه (20 دی ماه) در کشور چین از آن رونمایی گردد و این یعنی احتمالا حداقل در اوایل مدت عرضه آن، محدود به بازار چین خواهد بود. اما امیدواریم که این گوشی هوشمند تاشو شرکت آنر را در بازار سایر کشورها هم ببینیم و کاربران بیشتری بتوانند از آن بهره ببرند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشوی آنر مجیک V در یک پوستر تبلیغاتی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی آنر مجیک V در یک پوستر تبلیغاتی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید