نیتن دریک و کلویی آنچارتد به فورتنایت می آیند؛ در دو نسخه سینمایی و بازی

به گزارش نیلی ابزار، بازی فورتنایت (Fortnite) هر چند ماه یک بار یک تعدادی کاراکتر و اسکین به بازی خود اضافه می نماید. بیشتر بخش های اضافه شده به این بازی به علت یک رویداد است که در مدت اخیر اتفاق افتاده است. برای مثال در زمانی که آخرین فیلم اونجرز (Avengers) عرضه شد، اسکین قهرمانان مارول نیز وارد این بازی شدند. حال نوبت به آنچارتد (Uncharted) رسیده است. در تاریخ 28 بهمن ماه اسکین های بعضی از شخصیت های این بازی وارد فورتنایت خواهند شد.

نیتن دریک و کلویی آنچارتد به فورتنایت می آیند؛ در دو نسخه سینمایی و بازی

3 اسکین تازه به این بازی اضافه شدند. اول نیتان دریک (Nathan Drake) عادی، یعنی همان چیزی که در بازی ها وجود دارد. دوم کلوئی فریزر (Chloe Frazier) که او نیز در بازی شماره 2 به همراه داستان جانبی میراث گمشده (Lost Legacy) حضور داشت. شماره سوم اسکین نیتان دریک با بازی تام هالند در فیلم آنچارتد است. نکته جالب اینجاست که این دومین بار است که تام هالند وارد بازی فورتنایت شده است.

هنوز اطلاعات زیادی از این رویداد منتشر نشده است. تنها بخش های ظاهری عرضه شده است. به همین خاطر ما نمی دانیم که در رویداد بعدی شاهد تغییری در نقشه یا گیم پلی بازی خواهیم بود یا نه. البته طبق چیزی که ما از فورتنایت شاهد بودیم احتمال تغییر در رویه کلی بازی بسیار کم است.

فورتنایت حدود 5 سال است که منتشر شده است. می توان گفت که سبک بتل رویال (Battle Royale) با این بازی به محبوبیت رسید. برخلاف بسیاری از بازی ها که در این مدت معروفیت خود را از دست می دهند، فورتنایت توانسته محبوبیت خود را حفظ کند. این اتفاق هم به دلیل رویدادها و اضافه کردن کاراکترهای مورد علاقه بازیکنان است. به همین خاطر افراد بسیاری همچنان به تجربه این بازی ادامه می دهند. از طرفی با اضافه شدن کاراکترهای تازه امکان دارد که هواداران آن کاراکتر هم به فورتنایت اضافه شوند. با رایگان بودن این بازی مانعی وجود ندارد و به همین خاطر فورتنایت همچنان به موفقیت ادامه می دهد.

منبع: TheVerge.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نیتن دریک و کلویی آنچارتد به فورتنایت می آیند؛ در دو نسخه سینمایی و بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیتن دریک و کلویی آنچارتد به فورتنایت می آیند؛ در دو نسخه سینمایی و بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید