5بازیکن استقلال درامارات: جدایی نزدیک است؟

به گزارش نیلی ابزار، 5 بازیکن با استقلال به تهران بازنگشتند تا احتمال جدایی شان قوت بگیرد. این تیم به دلیل کاهش سقف بودجه با دردسری جدی برای تمدید قرارداد بازیکنانش روبرو است. آیا اتفاقات فصل پیش درحال تکرار است؟

5بازیکن استقلال درامارات: جدایی نزدیک است؟

باشگاه استقلال با انتشار خبری برای فصل بعد سقف پرداختی معین نموده است. اعلام شده به هیچ بازیکنی بالا تر از یک و نیم میلیارد تومان دستمزد پرداخت نمی گردد. یقینا باشگاه استقلال با این سیاستگذاری برای جذب بازیکنان جدید به بن بست خواهد خورد وبسیاری از ستاره های این تیم با توجه به افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی حاضر نمی شوند با چنین ارقامی با استقلال قرارداد منعقد نمایند. بدون شک بازیکنان استقلال-آن ها که می توانند ترانسفر شوند- برای گذران زندگی خودشان هم که شده ابتدا قراردادهای خارجی خود را مورد آنالیز قرار می دهند واستقلال را که سقف قراردادش را یک و نیم میلیارد معین نموده، رها خواهند کرد. هیچ بعید نیست که وریا غفوری، علی کریمی و روزبه چشمی اولین جدا شده های استقلال فصل نوزدهم باشند. بازیکنانی که بعد از مراجعت کاروان آبی ها از امارات، همراه دیگر بازیکنان دیده نشدند ودر امارات ماندند. درباره وریا غفوری شنیده می گردد که با یک تیم قطری در حال مذاکره است واحتمالا آن تیم همان تیمی است که طارق همام را هم می خواهد.

بحث جدایی روزبه چشمی هم از مدت ها قبل مطرح بود و این بازیکن عزمش را جزم نموده تا از استقلال به تیم دیگری برود، مگر آنکه سران باشگاه استقلال تصمیم به افزایش دستمزد این بازیکن بگیرند. البته به دلیل حاشیه هایی که در طول فصل هجدهم پیرامون این بازیکن را گرفت، بعید است که خودش هم تمایلی به ماندن در استقلال داشته باشد. دیگر بازیکنی که بیم جدایی اش می رود واو نیز به مانند دو بازیکن دیگر در امارات مانده تا احتمالا مذاکراتی برای جدایی داشته باشد، علی کریمی است. کریمی پیش تر یکی از لژیونرهای فوتبال ایران هم بود واز جمله بازیکنانی است که در لیگ های خارج خواستار دارد. اینکه مقصد کریمی قطر است یا ترکیه و یا کشور دیگری معین نیست اما ماندن او در امارات نمی تواند بی ربط با معین تکلیفش برای آینده باشد.

این وضعیت درحالی احتمال جدایی ستاره ها از استقلال را قوت می بخشد که باشگاه استقلال در مذاکراتی که با وریا غفوری و علی کریمی داشت به آن ها گفت هرچه زودتر پاسخ نهایی خود را اعلام نمایند. وریا پاسخگویی را به هفته آینده موکول نموده و علی کریمی هم یک هفته فرصت خواسته است اما حقیقت این است که باشگاه استقلال با آن پیشنهادهای اقتصادی نمی تواند به حفظ ستاره هایش خوشبین باشد و احتمالا آن ها این تیم را ترک خواهند کرد. نام کریمی، چشمی و وریا را در ذهن داشته باشید. این 3 نفر احتمالا طرفداران استقلال را در جابجایی شوکه خواهند کرد مگر آنکه باشگاه استقلال سر کیسه را شل کند.

سرنوشت مبهم ایسما و پاتوسی

سقفی که باشگاه استقلال برای بازیکنان خود معین با ارزش گذاری ریالی اش به رقمی بیش یا در همان حوالی 100هزار دلار می رسد. اگر دلار را 14هزار تومان در نظر بگیریم که این رقم قدری از 100هزار دلار تجاوز می نماید اما اگر دلار 15هزار باشد که آن یک و نیم میلیاردتومانی که باشگاه استقلال در نظر گرفته دقیقا 100هزار دلار خواهد شد که چنین رقمی برای بسیاری از بازیکنان استقلال به خصوص خارجی ها قابل قبول نیست و باید جدایی آن ها را قطعی دانست. گادوین منشاء و پیش تر طارق همام جدایی خود از استقلال را اعلام نموده بودند و اکنون نیز صحبت از جدایی اسماعیل گونسالوس است. هیچ بعید نیست که مذاکرات با پاتوسی هم به بن بست بخورد.

2

منبع: ایران ورزشی

به "5بازیکن استقلال درامارات: جدایی نزدیک است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5بازیکن استقلال درامارات: جدایی نزدیک است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید