مهاجم جوان از پرسپولیس کنار می رود؟ ، جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان

به گزارش نیلی ابزار، محتمل است احمدرضا احمدوند، مهاجم جوان پرسپولیسی ها از فهرست سرخپوشان پایتخت جدا گردد.

مهاجم جوان از پرسپولیس کنار می رود؟ ، جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان

به گزارش ، احمدرضا احمدوند بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس که بنا به دلایلی چندی پیش از باشگاه استقلال جدا شد و به سرخپوشان پیوست، امروز (یکشنبه) مانند روز های گذشته در تمرین سرخپوشان غایب بود و گفته می گردد این بازیکن برای پیگیری کار های انتها خدمت و کارت سربازی خود در تمرینات حاضر نمی گردد.

گفته می گردد احمدوند بنا به دلایلی از پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد اما باید کالدرون نظر نهایی را دهد، گفتنی است در صورتی که مشکل کارت انتها خدمت این بازیکن بر طرف نگردد احتمالا احمدوند از پرسپولیس کنار گذاشته می گردد.

این بازیکن سابقه بازی در تیم مقاومت تهران را دارد و در پست هابک و مهاجم بازی می نماید.

جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان

خبر دیگر اینکه جونیور براندائو، مهاجم برزیلی 24 ساله که مدنظر پرسپولیس است، روز سه شنبه برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی راهی تهران خواهد شد تا شاگرد گابریل کالدرون آرژانتینی گردد.

این بازیکن فوتبال خود را در تیم های پایه گرمیو و تابوائو دا شروع نموده و قرار است برای حضور یک ساله و قرضی در تیم سرخپوش پایتخت 500 هزار دلار دریافتی داشته باشد. او پس از بازی روز دوشنبه تیم گویاس مقابل واسگودوگاما (در هفته چهاردهم لیگ برزیل) و خداحافظی با همبازیانش راهی ایران می گردد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان شرکت خواهد نمود.

کالدرون درباره این بازیکن اعلام کرد که مهاجم برزیلی سه شنبه به تهران می آید و مهاجم خوبی هم است و من او را می شناسم. مهاجم برزیلی بازیکن جوان و با آینده روشن است. این بازیکن کیفیت خوبی دارد و باتوجه به بودجه ای که داریم، کار سختی برای آوردن بازیکن خوب و نامی در پیش داریم. من تضمین می کنم که او عملکرد خوبی در ایران خواهد داشت.

پرسپولیسی ها به جز مهاجم خارجی، علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و عبدی را در اختیار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهاجم جوان از پرسپولیس کنار می رود؟ ، جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم جوان از پرسپولیس کنار می رود؟ ، جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید