پیشنهاد 18میلیاردی پرسپولیس به ستاره ها ، درویش حرف آخر را زد

به گزارش نیلی ابزار، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ستاره هایش با مسائل زیادی روبه روست.

پیشنهاد 18میلیاردی پرسپولیس به ستاره ها ، درویش حرف آخر را زد

به گزارش نیلی ابزار آنلاین، درحالی که هواداران پرسپولیس نگران شرایط نیمکت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده بودند، یحیی گل محمدی بعد از چند هفته سکوت انتها روز گذشته با انجام مصاحبه ای نشان داد که به ادامه همکاری با پرسپولیس تمایل دارد. او تأکید کرد که لیست تمدیدی ها و بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه داده ولی مدیران پرسپولیس هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده اند. یحیی در حالی روز گذشته این مسائل را مطرح نمود که تردیدهایی در مورد ادامه همکاری او با پرسپولیس وجود داشت ولی به نظر می رسد این مربی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق العاده، حالا می خواهد برای پنجمین فصل پیاپی روی نیمکت سرخ ها بنشیند.

استارت مذاکره با بازیکنان

مدیران پرسپولیس از هفته گذشته مذاکره با بازیکنان تمدیدی را شروع کردند اما هنوز توافق قطعی با آنها صورت نگرفته است. چالش بزرگ پرسپولیس در بازار جابجایی، ادعاهای بازیکنان در مورد داشتن پیشنهادهای نجومی است و برخی تیم ها ظاهرا درصدد جذب ستاره های تأثیرگذار پرسپولیس هستند. آنها به مدیران پرسپولیس گفته اند که پیشنهاد 25تا 30میلیاردی دارند اما یکی از مدیران باشگاه در این خصوص به نیلی ابزار می گوید: ما امسال نمی توانیم بیشتر از 18میلیارد به بازیکنان بدهیم و این را به آنها گفته ایم، شاید کمی آپشن هم درنظر بگیریم. ما محدودیت های خاصی داریم و نمی توانیم خیلی راحت 25یا 30میلیارد به بازیکنان بدهیم.

پرسپولیس فصل گذشته هم برای جذب بازیکنان نو و تمدید قرارداد برخی از نفراتش، با کمبود بودجه روبرو شد ولی گفته می شود یکی از تاجران ایرانی ساکن امارات مبلغ 30میلیارد تومان به باشگاه کمک کرد و مدیران پرسپولیس هم با استفاده از این پول، توانستند چند بازیکن نو جذب کرده و برخی از بازیکنان قبلی را هم حفظ کنند. حالا مدیران پرسپولیس دوباره چشم انتظار کمک این تاجر ایرانی هستند تا کمبود بودجه را برای تقویت تیم به نوعی از بین ببرند. البته رضا درویش هم در تلاش برای تامین منابع مالی است تا بتواند بازیکنان مورد نظر گل محمدی را جذب کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد 18میلیاردی پرسپولیس به ستاره ها ، درویش حرف آخر را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 18میلیاردی پرسپولیس به ستاره ها ، درویش حرف آخر را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید