سهم 560 میلیارد تومانی سیستان و بلوچستان از تبصره 18 بودجه

به گزارش نیلی ابزار، زنگنه گفت: سهم این استان از محل موضوع تبصره 18 بودجه 560 میلیارد تومان بوده که نتیجه تزریق آن به فعالیت های تولیدی فراهم شدن زمینه برای اشتغال مردم منطقه است.

سهم 560 میلیارد تومانی سیستان و بلوچستان از تبصره 18 بودجه

به گزارش از ، ماندانا زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان گفت: هدف از بند الف تبصره 18 قانون بودجه اجرای برنامه اشتغال و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان، دانش آموختگان دانشگاهی، زنان و اشتغال حمایتی است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت جذب این اعتبار تمامی دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان تا پایان هفته با احصا مسائل و مسائل فرا روی جذب را اعلام کنند زیرا در صورت عدم جذب منابع به سایر بخش ها اختصاص خواهد یافت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بند الف تبصره 18قانون بودجه حاوی هشت برنامه تولید و اشتغال یعنی سیاست های فعال بازار کار، بافت فرسوده شهری، بخش کشاورزی،میراث فرهنگی صنایع دستی، شرکت دانش بنیان، صنعت معدن و حمل و نقل ریلی برون شهری بوده که در این میان سهم استان 560 میلیاردتومان معادل 3.6 درصد از کشور است.

او اظهار داشت:برای شفاف سازی و نظارت بر این بودجه در زمینه اشتغال و تولید وزارت جهاد کشاورزی سامانه سیتا، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی سامانه کارا، وزارت صنعت و معدن سامانه بهین سال و بازآفرینی شهری سامانه پایش را راه اندازی کرده اند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سهم 560 میلیارد تومانی سیستان و بلوچستان از تبصره 18 بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 560 میلیارد تومانی سیستان و بلوچستان از تبصره 18 بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید