رندرها و مشخصات آنر مجیک 4 لایت لو رفت

به گزارش نیلی ابزار، آنر مدت ها قبل از گوشی های سری مجیک 4 رونمایی کرد که هر دو از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و امکانات جذابی بهره می برد. اما با توجه به قیمت 900 یورویی برای مدل استاندارد و قیمت 1100 یورویی برای مدل پرو، به هیچ عنوان گوشی های ارزان ای محسوب نمی شوند. اما حالا رندرها و مشخصات آنر مجیک 4 لایت لو رفته که قرار است با قیمت مناسب تری به دست کاربران برسد.

رندرها و مشخصات آنر مجیک 4 لایت لو رفت

این گوشی هم مانند دو برابر گران تر خود از نمایشگر 6.81 اینچی بهره می برد. اما به جای نمایشگر اولد، این گوشی با نمایشگر LCD به دست کاربران می رسد و ضمناً رزولوشن آن هم به 1280 در 2388 رسیده است. اگرچه رفرش ریت آن 120 هرتز است، اما با توجه به عدم استفاده از فناوری LTPO، کاربران نمی توانند از قابلیت رفرش ریت متغیر بهره ببرند.

در پنل پشتی مانند مدل های پرچم دار شاهد ماژول دوربین دایره ای شکل هستیم اما طبیعتا دوربین های قرار گرفته در آن به میزان مدل های موردنظر قدرتمند نیستند. به طور معین، با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی سروکار داریم که با رزولوشن 1080p می تواند ویدیوهای مبتنی بر سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کند. بعلاوه در کنار آن دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه شده که این یعنی عملا به جز افزایش تعداد دوربین ها، کاربرد چندانی ندارند. در حفره نمایشگر هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد.

آنر برای پایین آوردن قیمت این گوشی، از چیپست میان رده اسنپدراگون 695 استفاده نموده است و ضمناً این گوشی با اندروید 11 راهی بازار می شود. ظاهرا مدل پایه آنر مجیک 4 لایت از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. در این میان نباید پشتیبانی از دو سیم کارت و اینترنت 5G را از قلم بیندازیم ولی از طرف دیگر کاربران نمی توانند با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت حافظه این گوشی را افزایش دهند.

انرژی این گوشی از طرف باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از این نظر تفاوتی با آنر مجیک 4 ندارد. اما باید خاطرنشان کنیم به جای سرعت شارز 66 واتی، باتری این گوشی از شارژ 40 واتی پشتیبانی می نماید. از سوی دیگر نباید قرارگیری حسگر اثر انگشت در لبه کناری، پشتیبانی از وای فای 6 و NFC را از قلم بیندازیم. ابعاد این گوشی 166 در 76 در 8 میلی متر است و وزن آن هم به 189 گرم می رسد.

کاربران برای خرید آنر مجیک 4 لایت باید حدود 300 یورو بپردازند که بسیار مقرون به صرفه تر از دو مدل مدل دیگر این خانواده است. هنوز تاریخ معرفی این گوشی معین نشده ولی با توجه به اینکه فردا این شرکت می خواهد از آنر Magic4 Ultimate Edition رونمایی کند، احتمالا این گوشی هم در کنار آن معرفی خواهد شد.

در نهایت هم باید بگوییم که آنر مجیک 4 در کل از نظر سخت افزاری و ظاهری شباهت بسیار زیادی به آنر X30 دارد. مهم ترین تفاوت بین آن ها به سرعت شارژ (40 وات در برابر 66 وات) و پشتیبانی از NFC برمی شود. آنر سال گذشته گوشی X30 را با قیمت 235 دلار راهی بازار چین کرد و به نظر می رسد آنر تصمیم گرفته مدل بین المللی این گوشی را تحت عنوان مجیک 4 لایت راهی بازارهای جهانی کند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرها و مشخصات آنر مجیک 4 لایت لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرها و مشخصات آنر مجیک 4 لایت لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید