10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (خرداد 1401)

به گزارش نیلی ابزار، ساعت هوشمند به گجتی تبدیل شده که خیلی ها دوست دارند یکی از آن ها را در کنار گوشی و لپ تاپ داشته باشند. خوشبختانه تنوع این ساعت ها بسیار بالاست و برندهای پرآوازه ای مثل اپل، سامسونگ، هواوی، گارمین، امیزفیت، شیائومی و… در طول سال چندین مدل از این دیوایس ها را روانه بازار می نمایند. در ادامه با هم با 10 ساعت هوشمند محبوب خبرنگاران که بیشترین بازدید را طی این ماه داشته اند آشنا می شویم.

10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (خرداد 1401)

با نیلی ابزار مگ همراه باشید.

1. اپل واچ سری 7 مدل 45 میلی متری

محبوب ترین و پرفروش ترین ساعت هوشمند جهان، در فروشگاه نیلی ابزار هم محبوب ترین و پربازدیدترین است. اپل واچ سری 7 مدل 45 میلی متری برترین و کامل ترین ساعت هوشمندی است که می توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه نمایش همواره روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده دوهسته ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت هوشمند اپل در بازار به شمار می فرایند. رنگ مشکی این ساعت هوشمند را می توانید هم اکنون از فروشگاه نیلی ابزار با قیمت 12,490,000 تومان بخرید.

2. شیائومی مدل Maimo-WT2105

ساعت هوشمند Maimo شیائومی مثل سایر محصولات این برند، مقرون به صرفه قیمت است و مملو از امکانات. بنابراین جای تعجبی ندارد که در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین ساعت های هوشمند نیلی ابزار قرار بگیرد. این ساعت فقط 24 گرم وزن دارد، بند آن سیلیکونی است و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد. از مشخصات برجسته این ساعت هوشمند می توان به نمایشگر TFT LCD، پشتیبانی از اپلیکیشن Maimo Fit، دسترسی به بیش از 50 واچ فیس، پشتیبانی از الکسا و 21 روز عمر باتری (در استفاده حداقلی) اشاره نمود. این ساعت هوشمند را می توانید همین حالا با قیمت 1,120,000 تومان از نیلی ابزار بخرید.

3. سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ، به خاطر ظاهر شیک و شباهت زیادی که به ساعت های مچی معمولی دارد میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. عرض قاب این ساعت به 46 میلی متر می رسد و کلا 52 گرم وزن دارد. نمایشگر 1.4 اینچی فوق العاده سوپر امولد، شیشه محافظت شده به وسیله گوریلا گلس، پشتیبانی از جی پی اس، سیستم عامل WearOS (سازگاری با اندروید)، حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 1.5 گیگابایتی، وجود حسگرهای ژیروسکوپ و فشارسنج و سنجش اکسیژن و فشار خون و عمر باتری عالی از دیگر مشخصات مهم این ساعت سامسونگ به شمار می آیند. این ساعت هوشمند را می توانید همین حالا با قیمت 6,428,000 تومان از نیلی ابزار بخرید.

4. شیائومی ردمی واچ 2 لایت

برند نام آشنای ردمی همواره به خاطر گوشی های با کیفیت و مالی اش در بازار مطرح بوده و خوشبختانه ردمی واچ 2 لایت هم از این قاعده پیروی نموده است. این ساعت (یا بهتر است بگوییم بند هوشمند) از یک نمایشگر 1.55 اینچی با پنل TFT LCD بهره می برد و وزن آن به 35 گرم می رسد. این بند هوشمند کاملا ضد آب است و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به وسیله نرم افزار Xiamo Wear سازگاری دارد. نکته خوب دیگر این که ردمی واچ 2 لایت در نمایش حروف فارسی هیچ مسئله ای ندارد. پشتیبانی از جی پی اس و وجود حسگرهای ژیروسکوپ، سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون هم از دیگر نکات برجسته ردمی واچ 2 لایت به شمار می آید. این محصول را می توانید همین حالا با قیمت 1,478,000 تومان از نیلی ابزار بخرید.

5. اپل واچ سری 7 مدل 41 میلی متری

مدل 41 میلی متری اپل واچ سری 7 هیچ تفاوتی به جز قطر بدنه با مدل 45 میلی متری ندارد. این ساعت هوشمند بی شک برترین و کامل ترین ساعت هوشمندی است که می توانید از بازار تهیه کنید، البته در صورتی که یک آیفون هم داشته باشید. نمایشگر رتینا با پنل اولد، صفحه نمایش همواره روشن، پشتیبانی از جی پی اس، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و ان اف سی و تجهیز به پردازنده دوهسته ای از مشخصات برجسته آخرین نسل ساعت هوشمند اپل در بازار به شمار می فرایند. رنگ مشکی این ساعت هوشمند را می توانید هم اکنون از فروشگاه نیلی ابزار با قیمت 11,390,000 تومان بخرید.

6. مودیو مدل MW01

ساعت های هوشمند مقرون به صرفه قیمت چینی هم در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. ساعت مودیو مدل MW01 از یک نمایشگر 1.54 اینچی بهره می برد و سیم کارت هم می خورد. بنابراین می توانید به وسیله اتصال به گوشی با آن تماس هم برقرار کنید. هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در این ساعت پشتیبانی می شوند و می توانید در آن به منوهای فارسی هم دسترسی داشته باشید. گام شمار و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات مودیو مدل MW01 به شمار می آیند. این ساعت هوشمند را می توانید از فروشگاه نیلی ابزار با قیمت 430,000 تومان بخرید.

7. ساعت هوشمند HW16

یک ساعت هوشمند دیگر با پشتیبانی از زبان فارسی که در میان کاربران نیلی ابزار به محبوبیت رسیده. ساعت هوشمند HW16 دقیقا از روی اپل واچ کپی برداری شده با این تفاوت که از سیستم عامل اندروید هم پشتیبانی می نماید. قطر بدنه به 44 میلی متر و وزن ساعت به 33 گرم می رسد. ابعاد نمایشگر 1.72 اینچ است و از پنل نسبتا با کیفیت IPS بهره می برد. با استفاده از یک نرم افزار مخصوص، می توانید HW16 را به گوشی های آیفون و گوشی های اندرویدی متصل کنید. این ساعت 64 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد و با یک بار شارژ می توانید به مدت 75 روز آن را در حالت آماده باش نگه دارید. این ساعت هوشمند را می توانید از فروشگاه نیلی ابزار با قیمت 589,000 تومان بخرید.

8. شیائومی می بند 6 نسخه گلوبال

جدیدترین دستبند سلامتی شیائومی، تا زمانی که نسل هفتم آن از راه نرسیده جزو محبوب ترین دستبندهای هوشمند فروشگاه نیلی ابزار طبقه بندی می گردد. می بند 6 از نمایشگر با کیفیت امولد بهره می برد، ضربان قلب و اکسیژن خون را پایش می نماید، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است، از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می نماید و با یک بار شارژ می تواند دو هفته کامل برایتان باتری نگه دارد. اگر ورزشکار هستید و احتیاج به یک دستبند سلامتی بسیار مقاوم با باتری عالی دارید، می بند 6 شیائومی می تواند یکی از برترین انتخاب های شما باشد. این دستبند سلامتی را می توانید امروز با قیمت 961,000 تومان از فروشگاه نیلی ابزار بخرید.

9. گلکسی واچ اکتیو 2

در بین ساعت های هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ اکتیو 2 یکی از شکیل ترین و در عین حال پرامکانات ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. واچ اکتیو 2 از یک نمایشگر سوپر امولد بی نظیر 1.4 اینچی بهره می برد که زیر نور مستقیم آفتاب به راحتی می توانید با آن کار کنید. وزن ساعت 26 گرم است و ابعاد بدنه آن به 44 میلی متر می رسد. به لطف سیستم عامل تایزن هم می توانید خیلی راحت به گوشی های اندرویدی و آیفون متصل شوید. بلوتوث، ان اف سی، وای فای، فشارسنج، نوار قلب، مقاومت به آب و گرد و غبار، سازگاری با دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ، امکان مکالمه و عمر باتری حداقل 3 روزه از دیگر مشخصات برجسته واچ اکتیو 2 به شمار می آیند. این ساعت هوشمند سامسونگ را می توانید همین حالا با قیمت 5,150,000 تومان از فروشگاه نیلی ابزار تهیه کنید.

10. گلکسی واچ 4

این ساعت به خاطر شکل و شمایل زیبایش به گزینه محبوب بسیاری از علاقه مندان به ساعت های هوشمند تبدیل شده، خصوصا افرادی که گوشی سامسونگ دارند. قطر بدنه گلکسی واچ 4 به 40 میلی متر می رسد و تنها 26 گرم وزن دارد. نمایشگر دایره ای آن 1.2 اینچی و پنل با کیفیت آن از نوع سوپر امولد است. واچ 4 به خوبی از سیستم های عامل اندروید و iOS (و زبان فارسی) پشتیبانی می نماید و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. بعلاوه گام شمار، گرفتن نوار قلب، سنجش اکسیژن خون، پشتیبانی از ان اف سی و جی پی اس و عمر باتری 2 روزه از دیگر مشخصات گلکسی واچ 4 سامسونگ به شمار می فرایند. این ساعت هوشمند را می توانید همین امروز با قیمت 4,350,000 تومان از فروشگاه نیلی ابزار تهیه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (خرداد 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ساعت هوشمند محبوب در خبرنگاران (خرداد 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید