افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان در شرایط تحریم

به گزارش نیلی ابزار، افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیانی که به دلایل متعددی نظیر نوع کسب و کاری که دارند، تحصیل و اقامت، مدت زمانی از سال را در کشورهای دیگر می­ گذرانند، حائز اهمیت است.

افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان در شرایط تحریم

افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیانی که به دلایل متعددی نظیر نوع کسب و کاری که دارند، تحصیل و اقامت، مدت زمانی از سال را در کشورهای دیگر می­ گذرانند، حائز اهمیت است. با توجه به مناسبات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها و نیز وضع تحریم ­های متعدد و متناوب، افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان در شرایط تحریم کمی پیچیده است؛ چراکه اگر دانشجوی یکی از دانشگاه­ های خارج از کشور باشید، برای ثبت و پرداخت شهریه و اگر تاجر باشید برای معامله با نقاط متعدد دنیا احتیاج به پرداخت آنلاین خواهید داشت، اما بانک ­های معتبر دنیای از ارائه خدمات بانکداری بین المللی به اتباع ایرانی امتناع می­ کنند. با افتتاح حساب بیزینس پی پال نه تنها برای پرداخت ­های فردی و شخصی بلکه کمپانی و شرکت­ های عظیم نیز می­ توانند تحریم ­ها را دور بزنند و معامله آنلاین انجام دهند. اگر شما هم مشتاق دانستن نحوه افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان هستید، می­ خواهید بدانید افتتاح حساب بیزنس پی پال چگونه است و اساسا حساب پی پال چیست؟ خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.

مزایای افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان

شاید تصور کنید اگر حتما گذارتان در سال یک یا چند بار به کشورهای خارجی می ­افتد و یا کسب و کارتان احتیاج به معامله ­های دنیای دارد باید یک حساب بین المللی داشته باشید، اما واقعیت این است مزایای افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان به قدری گسترده و زیاد است که با دانستن آن ­ها راغب خواهید شد که یک حساب بین­ المللی افتتاح کنید! در ادامه بعضی از این مزایا را با هم مرور می ­کنیم:

از تحولات مضر اقتصادی در امان خواهید بود

در کشوری که نرخ تورم روز به روز صعودی می ­شود، داشتن یک حساب بین­ المللی، سرمایه شما را از نوسانات بازار مصون می­ کند. بنابراین اتفاقات سیاسی و اقتصادی داخل کشور نمی ­تواند موجودی ذخیره شده شما در بانک ­های دنیای را دستخوش دگرگونی کند. به علاوه شما به جز کشور خودتان در یک کشور دیگر نیز حساب ارزی خواهید داشت که اگر روزی تمام دارایی ­تان به هر دلیلی از دست برود، اندوخته ­ای در کشور دیگر موجود است که می­ توانید با آن به زندگی برگردید.

برای تجارت خود پرستیژ بین­ المللی کسب کنید

افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیانی که صاحب یک بیزنس شناخته شده هستند و گستره بازاریابی آن ­ها در سطح دنیای است، غیر از استفاده از خدمات بانکداری بین المللی که سرعت، امنیت و سهولت در استفاده از کارت ­های اعتباری را به ارمغان می ­آورد، پرستیژ قابل توجهی به کسب و کار شما می­ بخشد؛ به طوری که یک سر و گردن اعتبار تجارت شما را نسبت به رقبایتان رجحان می­ دهد.

استفاده از خدمات پزشکی در سراسر دنیا

اگرخدای نکرده احتیاج باشد خودتان یا یکی از اقوامتان برای معالجه به پزشکان و یا بیمارستان ­های مجهز کشورهای دیگر سفر کنید، نگرانی بابت انتقال پول نخواهید داشت و می­ توانید به سرعت از خدمات پزشکی بهره­ مند شوید و حتی در صورت لزوم از ایران برای رزرو نوبت، پرداخت آنلاین انجام دهید. برای انجام پرداخت آنلاین شما احتیاجمند یکی از سرویس­ های پرداخت الکترونیک نظیر پی پال خواهید بود. بنابراین افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان به نحوی آینده نگری برای برطرف مسائل و گرفتاری ­های ناگهانی پیش آمده در زندگی نیز هست. اگر می ­خواهید بدانید حساب پی پال چیست ادامه مطلب را بخوانید.

قدرت خرید دنیای پیدا می ­کنید

وقتی بخشی از سرمایه و اندوخته اقتصادی خود را به ارز خارجی سرمایه­ گذاری می­ کنید این امکان برای شما فراهم ­می ­شود که در سراسر دنیا بدون مشکل ارزی و چنج کردن ریال به ارز و ...خرید انجام دهید.

سود سرمایه خود را به ارز خارجی دریافت می ­کنید

افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان این امکان را به آن ­ها می ­دهد که سود سپرده­ های خود در بانک ­های دنیای را به ارز خارجی در کارت ­های اعتباری خود دریافت کنند. اگرچه سود این سرمایه ممکن است خیلی هم زیاد نباشد، اما هرچه که باشد به ارز خارجی است و از ثبات برخوردار است.

حساب پی پال چیست؟

PayPal یعنی شما به راحتی و تنها به وسیله ایمیل می ­توانید به نقل و انتقال امن پول بپردازید. شما می ­توانید با پی پال از سایت ­های معتبر خارجی خرید کنید و حتی برای یک حساب پی پال دیگر پول بفرستید. حساب کاربری پی پال را می­توان به سه دسته Premier، Personal وBusiness تقسیم­ بندی نمود. با توجه به اینکه پی پال یک شرکت آمریکایی است و مناسبات سیاسی ایالات متحده آمریکا با جمهوری اسلامی در، گیر و دار تحریم­ ها گرفتار شده است، بعضی از مراکز معتبر هستند که قادرند برای شما اکانت پی پال بسازند و امکان افتتاح حساب بیزینس پی پال را برای شما با مناسب ­ترین قیمت انجام دهند. برای ثبت نام پی پال باید مدارک معتبر هویتی ارائه دهید و اطلاعاتی نظیر آدرس محل سکونت دقیق، اسکن پاسپورت شخصی و تصویر کارت متصل به حساب را ارسال کنید. امروزه افتتاح حساب بیزینس پی پال یکی از محبوب ­ترین نوع حساب کاربری پی پال به شمار می­ رود که به شما این فرصت را می­ دهد که در کنار درگاه پرداخت خود در وبسایت متعلق به کسب و کارتان بتوانید برند و لوگوی تجاری خود را نیز ملاحظه کنید. کاربرانی که از پی پال استفاده می ­کنند می­ توانند از 100 ارز مختلف، پول دریافت کنند، از 56 ارز، وجه برداشت کنند و مانده حساب خود را در 25 ارز نگهداری کنند.

ایبی به عنوان یکی از معروف ترین فروشگاه های خارجی که کاربران و مشتریانی از سراسر دنیا دارد از پی پال به عنوان درگاه پرداخت استفاده می ­کند و این سندی است بر اعتبار پی پال و اینکه چرا افتتاح حساب بیزینس پی پال برای یک کسب و کار امتیاز است.

برای افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان به کجا مراجعه کنیم؟

حال که از مزایای داشتن حساب بین­ المللی مطلع شدید، دانستید که حساب پی پال چیست و افتتاح حساب بیزینس پی پال چه مزایایی دارد، شاید شما هم راغب شده باشید تا بخشی از سرمایه ­تان را به بانک­ های دنیای بسپارید و در محیطی امن از سراسر دنیا خرید کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به مجموعه تراپی (trapay.net) است. این مجموعه به طور تخصصی به ارائه خدمات در زمینه پرداخت­ های بین­ المللی می ­پردازد و حدود 10 سال سابقه درخشان در این زمینه دارد. تراپی در کنار شماست تا با وجود تحریم ­هایی که صدورشان هر آن شدت می ­گیرد، افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان را سهولت ببخشد. شما با مراجعه به اپلیکیشن تراپی نیز می ­توانید آسان ترین، سریع ترین و مطمئن ترین روش تهیه ارز را نیز تجربه کنید. خرید تتر، اسکریل، افتتاح حساب بیزینس پی پال، گیفت کارت، وسترن یونیورن، مستر کارت، خرید از تم فارست و ثبت نام تافل تنها بخشی از خدمات مجموعه تراپی به هم وطنان عزیز است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان در شرایط تحریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان در شرایط تحریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید