استفاده پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی

به گزارش نیلی ابزار، معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به همراه رئیس جهاد دانشگاهی و استاندار البرز از پارک علم و فناوری البرز و نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان و فناور این پارک بازدید کردند.

استفاده پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی

به گزارش نیلی ابزار، دکتر سورنا ستاری، معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به همراه دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه در این بازدید از دو طرح شاخص پارک علم و فناوری البرز در زمینه کشاورزی و صنعتی رونمایی کردند.

معاون علم و فناوری ریاست جمهوری در این بازید در سخنان کوتاهی با اشاره به دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز گفت: پارک علم و فناوری البرز در استان صنعتی البرز ظرفیت های بسیاری دارد و باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای توانمند کردن خود و شرکت های دانش بنیان و فناور استفاده کند.

در این بازدید که به همراه دکتر طیبی رئیس و دکتر بیجندی، رئیس سازمان ستفا صورت گرفت مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز مسائل و مسائل خود را با ستاری مطرح کردند.

در ابتدای این بازدید دکتر عطا الله ربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز بخشی از خدمات و دستاوردهای این پارک را در حوزه دانش بنیان ارائه نموده و یادآور شد: پارک علم و فناوری البرز با محدودیت های فضای فیزیکی و بودجه ای بیش از 150 شرکت را در فضای محدود خود مستقر نموده است.

وی با اشاره به موقعیت علمی و صنعتی استان البرز، این استان را در زمینه شرکت های دانش بنیان حائز رتبه چهارم ذکر کرد و خواهان حمایت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در نقش آفرینی این پارک در جذب و پذیرش بیشتر و استقرار و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور شد.

وی بر توانمندی پارک علم و فناوری البرز در زمینه ایفای نقش مؤثرتر در سال رونق فراوری تاکید نمود و یادآور شد: انتظار این است حمایت های لازم در بعد استانی و کشوری از این پارک بیش از گذشته صورت بگیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، ستاری و هیأت همراه همچنین از بخش های مختلف مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی نیز بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استفاده پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید