استفاده از ChatGPT Team ماهانه چقدر آب می خورد؟

به گزارش نیلی ابزار، دیجیاتو نوشت: هزینه ChatGPT Team ماهانه 30 دلار است، اما اگر بخواهید آن را به صورت سالانه بخرید، هر ماه برای شما 25 دلار هزینه خواهد داشت.

استفاده از ChatGPT Team ماهانه چقدر آب می خورد؟

OpenAI اشتراک نوی را برای ChatGPT راه اندازی نموده که ChatGPT Team نام دارد و برای تیم های کوچک تر طراحی شده است. استارتاپ آمریکایی مدعی شده که این طرح با وجود ChatGPT و بعلاوه ابزارهای مدیریتی موجود، یک فضای کاری اختصاصی برای تیم های حداکثر 149 نفره ارائه می نماید. بعلاوه تمام کاربران ChatGPT Team به آخرین مدل های OpenAI، یعنی GPT-4 ،GPT-4 with Vision و DALL-E 3 در کنار ابزارهای تجزیه وتحلیل، ویرایش و استخراج این استارتاپ دسترسی پیدا خواهند کرد.

براساس گزارش تک کرانچ، طرح ChatGPT Team بعلاوه به افراد یک تیم اجازه می دهد تا چت بات های خود را بسازند و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. درواقع این طرح نو همراه با فروشگاه ChatGPT در دسترس کاربران قرار گرفته است. OpenAI ادعا نموده که ساخت GPTها نیازی به کدنویسی ندارد و می توانند به میزان دلخواه کاربران ساده یا پیچیده باشند.

OpenAI بعلاوه به عنوان یک مزیت اضافی برای مشتریان ChatGPT Team اعلام نموده که آن ها به مرور زمان به ویژگی ها و پیشرفت های نو دسترسی پیدا خواهند کرد.

هزینه اشتراک ChatGPT Team

هزینه طرح ChatGPT Team ماهانه 30 دلار است، اما اگر بخواهید آن را به صورت سالانه بخرید، هر ماه برای شما 25 دلار هزینه خواهد داشت، یعنی گران تر از طرح ChatGPT Plus که 20 دلار در ماه هزینه دارد. اما ChatGPT Team نسبت به ChatGPT Enterprise که 60 دلار برای هر ماه هزینه دارد، بسیار مقرون به صرفه تر است.

با وجود این شرایط به نظر می رسد که ChatGPT Team برای مشتریان تجاری کوچک و میانه طراحی شده است؛ شرکت هایی که قصد دارند با پرداخت هزینه معقولانه ای از ویژگی های پولی ChatGPT استفاده نمایند. بعلاوه این طرح برای OpenAI نیز احتمالاً سودآور خواهد بود. براساس نظرسنجی که به تازگی به وسیله ResumeBuilder اجرا شده است، 49 درصد از شرکت های شرکت نماینده از ChatGPT برای اهدافی مانند کدنویسی، فراوری محتوا و خلاصه نوسی اسناد استفاده می نمایند. بعلاوه 30 درصد از این شرکت ها قصد دارند در آینده به استفاده از چت بات محبوب OpenAI روی بیاورند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "استفاده از ChatGPT Team ماهانه چقدر آب می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ChatGPT Team ماهانه چقدر آب می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید