استارتاپ

استفاده از ChatGPT Team ماهانه چقدر آب می خورد؟

دیجیاتو نوشت: هزینه ChatGPT Team ماهانه 30 دلار است، اما اگر بخواهید آن را به صورت سالانه بخرید، هر ماه برای شما 25 دلار هزینه خواهد داشت.

21 دی 1402

نورا مجوز انجام آزمایش انسانی را اخذ کرد!

دیجیاتو نوشت: طبق گزارشی پس از دریافت تأییدیه سازمان غذا و دارو، ارزش این استارتاپ به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا نموده است.

20 خرداد 1402

گردهمایی سرمایه گذاران حوزه فناوری و نوآوری در فینوتکس

رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می گردد.

14 فروردین 1402

انتها یک استارتاپ!

شرکت سانفرانسیسکویی انکی که در زمینه فراوری ماشین های کنترلی با قابلیت کنترل ازطریق گوشی هوشمند فعالیت معروفیت داشت، به کار خود خاتمه داد. براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی Recode، بوریس سافمن، مدیرعامل انکی روز چهارشنبه این خبر را به تعدادی از پرسنل...

27 آذر 1401

کدام رشته تحصیلی شما را پولدار می نماید؟

13میلیون نفر فارغ التحصیل دانشگاهی و در حال تحصیل در کشور داریم که 5میلیون و 500هزار نفر آنها هیچ وقت به دنبال شغلی نرفته اند و یک میلیون و 400هزار نفر آنها نیز بیکارند.

12 دی 1398

گوشت زرافه و فیل در آزمایشگاه تولید می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از فیوچریسم، بیشتر گوشت های مصرفی در سراسر جهان از گاو، مرغ، ماهی تامین می شود. اما محققان اکنون در حال بررسی تولید گوشت از سلولها در آزمایشگاه هستند، به این ترتیب هیچ حیوانی کشته نمی شود.

24 آذر 1398

بهره برداری از 44 پروژه سرمایه گذاری گردشگری از ابتدای سال در یزد

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون44 پروژه سرمایه گذاری در استان یزد به بهره برداری رسیده است.

2 مهر 1398

حضور 15 کشور جهان در جشنواره علمی رباتیک

تهرات-خبرنگاران- رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا از برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی رباتیک؛ هوش مصنوعی و اتوماسیون ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) خبر داد.

30 خرداد 1398