اخبار مجلس

آخرین تصمیم درباره اختلاف شدید قیمت کارخانه و بازار خودرو

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت که مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروها که باید به وسیله معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروسازها ابلاغ می شد، هنوز ابلاغ نشده است.

31 اردیبهشت 1402

اینفوگرافیک ، طلب 17 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران ، کارهایی که با این پول می توان انجام داد

شهرداری تهران 17 هزار میلیارد تومان از نهادهای مختلف طلب دارد. با چنین رقمی می توان تعداد قابل توجهی واگن مترو یا اتوبوس یا تاکسی برای مردم تهران خرید و بخش حمل ونقل عمومی را کاملا نونوار کرد.

16 بهمن 1401

واکنش ساترا به ماجرای تعطیلی آپارات گیم

با انتشار خبر تعطیلی سرویس آپارات گیم و درحالی که مالک این سرویس، علت این اتفاق را به هجمه های وارد شده نسبت می دهد، سازمان ساترا با انتشار بیانیه ای به بعضی ابهامات در این زمینه پاسخ داده است.

20 شهریور 1401

ارائه گزارش مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در صحن شورا

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص فعالیت و اقدامات آن سازمان در صحن شورا اطلاع داد.

3 شهریور 1401

ادغام 2 معاونت در دانشگاه تهران

تهران (پانا) - تغییر ساختار سازمانی دانشگاه تهران در سطح معاونت های این دانشگاه که بر اساس مصوبات هیأت امنای دانشگاه انجام شده است، اعلام شد.

7 تیر 1401

افزایش نرخ تورم در عربستان طی ماه گذشته

نرخ تورم در عربستان طی ماه فوریه 1.6 درصد افزایش یافت.

28 اردیبهشت 1401

تقویت رشته های علوم انسانی دانشگاه اصفهان، مبتنی بر اصل نخبه پروری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان رشته های علوم انسانی و علوم پایه را معادن طلا دانست و بر تقویت رشته های علوم انسانی و نخبه پروری در این رشته ها تاکید نمود.

27 فروردین 1401

درخواست زارع پور از نمایندگان مجلس برای بودجه 1401

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور امروز در مراسم افتتاح پروژه های شرکت مخابرات ایران نگاه دولت سیزدهم را به فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری راهبردی، یک نگاه فرصت ساز و ایجابی دانست که می تواند فرصتی برای ارتقای کارآمدی نظام اداری و تحول...

23 فروردین 1401

آغاز طرح نظارتی شب یلدا

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای طرح نظارتی یلدا از 20 آذرماه لغایت یکم دی ماه سال جاری با همکاری دستگاه های نظارتی خبر داد.

13 اسفند 1400

ماموریت های ویژه رئیس نو رگولاتوری معین شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، در حکم انتصاب صادق عباسی شاهکوه به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن توصیه به انجام وظایف مندرج در اساسنامه این سازمان 3 ماموریت ویژه را به رئیس...

8 دی 1400

خبرنگاران قالیباف: آینده برجام به پاسخ آمریکا بستگی دارد

مسکو - خبرنگاران - محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که آینده برجام وابسته به پرسشی است که پاسخ آن نزد آمریکاست.

23 اسفند 1399

خبرنگاران 646 راننده متخلف در همدان جریمه یک میلیونی شدند

همدان- خبرنگاران- رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: 646 راننده بی اعتنا به محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده از یکم آذر تا به امروز یا جریمه یک میلیون تومانی، اعمال قانون شدند.

7 دی 1399

اتاق ایران، حذف معافیت های مالیاتی بخش کشاورزی، انگیزه سرمایه گذاری را از بین می برد

خبرنگاران - در ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی، واگذاری پروژه های نیمه تمام استان به بخش خصوصی و حذف معافیت های مالیاتی بخش کشاورزی مورد آنالیز نهاده شد. به عقیده سعید پورآبادی، رئیس اتاق بجنورد، حذف معافیت مالیات بخش کشاورزی...

19 آذر 1399

مسائل نظام بودجه ریزی چیست؟

در سال های اخیر به واسطه کاهش شدید درآمد های ارزی در کنار تشدید موانع در مبادلات پولی و اقتصادی، کشور وارد فاز جدیدی شده است.

25 آبان 1399

نهادهای حاکمیتی شورای شهر تهران را به رسمیت نمی شناسند؛ برکناری 2 شهردار تصمیم ما نبود

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در شورای پنجم به مطالبه گری زنان و جوانان توجه شده است، موانع موجود بر سر راه این دوره از شورا را تشریح کرد.

24 آبان 1399

سومین پیش فروش 5 محصول پرطرفدارایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو میخواهد در طرح پیش فروش مشارکت در فراوری شهریورماه امسال پنج محصول پرطرفدار خود را عرضه کند.

21 مهر 1399

بازنشستگان مرفه می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، کاهش قدرت خرید شهفرایندان ایرانی به خصوص برخی از حقوق بگیران و افراد دارای درآمدهای ثابت در سال های اخیر باعث شده فشار هزینه های زندگی بر برخی از اقشار جامعه به حد غیرقابل تحملی برسد. به گونه ای که به رغم افزایش حقوق های هرساله به...

6 مهر 1399

نوری، مثبت تر و اصیل تر از نقی

روزنامه خراسان: پس از سریال پایتخت، نون خ دومین سریالی بود که با موضوع یک خانواده، در لوکیشن هایی در خطه خاصی از ایران، قصه خود را به زبان طنز روایت می کرد. این سریال هم مانند پایتخت، در فصل اول مورد استقبال مخاطبان نهاده شد و به همین دلیل به فصل دوم کشیده...

4 شهریور 1399

دعوای آمریکا و چین بالا گرفت،استقرار پلیس ضد شورش در سراسر هنگ کنگ

ایالات متحده آمریکا و چین در سازمان ملل متحد بر سر هنگ کنگ درگیری لفظی پیدا کردند چرا که پکن با درخواست واشنگتن برای تشکیل جلسه شورای امنیت بر سر طرح چین برای تحمیل قانون امنیت ملی جدید به این دولت شهر مخالفت نموده بود.

8 مرداد 1399

شورای نگهبان به لایحه بودجه ایراد گرفت

سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نظر شورای نگهبان راجع به لایحه بودجه 99 به مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

14 اردیبهشت 1399
تعداد: (31)