2 سامانه بارشی در راه ایران، برف و باران برای 31 استان

به گزارش نیلی ابزار، سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و وزش باد طی امروز در 31 استان و ورود 2 سامانه بارشی نو طی روز جمعه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.

2 سامانه بارشی در راه ایران، برف و باران برای 31 استان

به گزارش تسنیم، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز چهارشنبه در بیشتر منطقه ها کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان در ساعتی از روز بارش و وزش باد روی می دهد و به تدریج از مقدار ابرناکی و بارندگی در این منطقه ها کاسته می شود.

بیشترین بارش های امروز برای استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است و فردا پنجشنبه جو آرامی در بیشتر منطقه ها کشور مستقر می شود.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان های واقع در جنوب غرب، جنوب و غرب، غرب کرمان و اصفهان، منطقه های از دامنه های جنوبی البرز شامل استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

شنبه در شمال غرب، برخی منطقه ها کرمانشاه، همدان، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش پیش بینی شده و سامانه بارشی از شمال شرق خارج می شود.

یکشنبه آینده با نفوذ سامانه بارشی دیگری به مرزهای غربی، ابرناکی و بارش در منطقه های از جنوب غرب و جنوب، استان های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور آغاز می شود. خلیج فارس تا روز جمعه و دریای خزر تا فردا پنجشنبه مواج است.

منبع: توریسم آنلاین

به "2 سامانه بارشی در راه ایران، برف و باران برای 31 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 سامانه بارشی در راه ایران، برف و باران برای 31 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید