کرم موس صورت چیست و محبوب ترین برندهای آن کدامند؟

به گزارش نیلی ابزار، یکی از محصولات آرایشی که احتمالا با آن روبرو شده اید ولی شاید کاربرد دقیق آن را ندانید، کرم موس صورت است. اگر برایتان سوال شده که کرم موس صورت چیست و چه کاربردی دارد، در ادامه با این محصول و کاربردهای آن آشنا می شوید.

کرم موس صورت چیست و محبوب ترین برندهای آن کدامند؟

کرم موس صورت چیست؟

محصولات متعددی به شکل موس ارائه می شوند. موس دسته ای از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست است که بافت بسیار سبکی دارند. کرم موس صورت هم ترکیبی از کرم و موس است. این محصول برای کسانی مناسب است که بافت سنگین کرم ها را دوست ندارند.

بیشتر کرم موس های صورت در قالب فاندیشن یا کرم پودر عرضه می شوند. در واقع بیشتر موس ها محصول تغییر شکل یافته کرم پودرها هستند. موس بافت پودری پنکیک را ندارد و به سنگینی کرم پودر هم نیست. موس های فاندیشن، بافت منحصربه فردی دارند که ظاهری متفاوت با انواع کرم پودر و پنکیک ایجاد می کنند.

این نوع از فاندیشن ها برای پوشاندن لک و چین وچروک پوست استفاده می شوند تا یک پوست صاف و مناسب برای آرایش کردن به شما بدهند. بافت این محصول بین کرم و کرم پودرهای مایع است. از نظر غلظت، کمی غلیظ تر از کرم پودرمایع است اما کاملا مثل کف، بافتی سبک دارد.

این محصول معمولا به شکل تیوبی یا کاسه ای عرضه می شود. بنابراین برای کسانی که دنبال پوشانندگی بالا هستند و نمی خواهند آرایش آن ها روی پوست حالت کیکی پیدا کند، بسیار مناسب اند. کرم موس صورت برای تمام انوع پوست مناسب است اما برای کسانی که پوست چرب دارند، بیشترین مزایا را دارد چون باعث می شود که پوست آن ها مات به نظر برسد.

این ترکیب سبک به راحتی روی پوست پخش و جذب می شود و تمام مسائل پوست مثل تغییر رنگ، لک و چین و چروک ریز را می پوشاند و در نهایت، ظاهری مات و زیبا روی پوست ایجاد می کند.

چطور از کرم موس صورت استفاده کنیم؟

  • مرحله اول: بسته به نوع پوششی که می خواهید، با انگشتان تمیز به همان مقداری که از کرم پودر روی صورت خود استفاده می کنید از موس صورت هم روی پوست بمالید.
  • مرحله دوم: یک برس زیرسازی کوچک یا اسفنج مخصوص آرایش بردارید تا موس را روی پوستتان بمالید. این فرآیند مشابه فرآیند استفاده از کرم پودر یا بی بی کرم و سی سی کرم است.
  • مرحله سوم: پس از محو کردن کرم موس صورت، اگر می خواهید ظاهر پوست را یکنواخت تر کنید، یک اسفنج مرطوب آرایشی بردارید و به آرامی آن را روی پوست خود بگذارید و بردارید. با این روش، خطوط و جای به جای مانده از براش آرایشی، در صورت وجود از بین می رود تا ظاهری صاف و یکدست به صورت شما بدهد.

مزایای کرم موس صورت چیست؟

این محصول به خاطر مزایای زیر، ارزش امتحان کردن دارد:

  • ایجاد ظاهری مات و یکدست روی پوست
  • پخش شدن راحت محصول روی پوست
  • سبک بودن نسبت به کرم پودر
  • مناسب برای پوست های چرب و کاهش درخشندگی پوست که ناشی از چربی پوست است

بهترین کرم موس صورت

کرم موس صورت فقط یک محصول آرایشی نیست و مثل بی بی کرم یا سی سی کرم می تواند جنبه مراقبت از پوست هم داشته باشد. بسیاری از کرم موس ها هم ضدآفتاب هستند، هم مرطوب کننده. بعضی دیگر حاوی مواد مغذی برای پوست اند. اگر در فکر خرید کرم پودر هستید، حتما گزینه های زیر را به عنوان یک جایگزین سبک تر در نظر بگیرید:

1. موس سوشیا مدل دوآل فینیش

یکی از موس های پرفروش، موس سوشیا مدل دوآل فینیشاست. این محصول حاوی SPF است یعنی کار کرم ضدآفتاب را هم برای شما انجام می دهد. اگر دنبال یک موس باکیفیت با قیمت مناسب هستید، می توانید این مدل را امتحان کنید.

2. موس اسنس مدل 02

اسنس یکی از برندهای آرایشی پرطرفدار است که محصولات آن کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند. این محصول به خاطر ایجاد ظاهری مات و مخملی، انتخاب خوبی برای کسانی است که پوست چرب دارند. موس اسنس برای استفاده روزانه مناسب است و وقتی از آن استفاده می کنید، اصلا احساس سنگینی کرم پودرهای رایج را ندارد. پوشانندگی این محصول، قابل قبول است و سطح پوست را صاف و مخملی می کند. این محصول دوام خوبی هم دارد و معمولا تا پنج، شش ساعت اثرش روی پوست باقی می ماند.

3. موس میبلین مدل Dream

میبلین یکی دیگر از برندهای آرایشی معتبر و محبوب است که محصولات باکیفیتی دارد. این کرم موس صورت بافت سبک و پوشانندگی خوبی دارد.

4. موس شیگلم مدل Chantilly

برند شیگلم را احتمالا به رژگونه های محبوبش می شناسید اما این برند محصولات دیگری مثل موس صورت هم دارد. این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد ولی به خاطر مزایای متعددش، ارزش هزینه کردن دارد. این محصول با براش به راحتی روی پوست می نشیند و آن را با کاور بالا می پوشاند. این محصول پوشانندگی و ماندگاری بالایی دارد، ضدآب است و در برابر تعریق مقاومت خوبی دارد. این محصول حاوی مرطوب کننده است، فینیشینگ مات دارد ولی حالت کیکی ایجاد نمی کند، تست حیوانی ندارد و فاقد تالک و الکل است.

5. موس مری بل شماره MM02

این محصول قیمت مناسبی دارد. به خاطر اینکه فاقد چربی است، برای پوست های چرب هم مناسب است. موس مری بل باعث آبرسانی پوست می شود و دارای پوشش دهی فوق العاده و بافت بسیار سبک است.

کلام پایانی

کرم موس صورت محصولی سبک و ترکیبی از فرمولاسیون کرم پودر و موس است. اگر دنبال یک محصول سبک با پوشانندگی خوب برای آماده کردن پوست صورت برای آرایش کردن هستید، این بار کرم موس صورت را انتخاب کنید.

منبع: Bebeautiful

منبع: دیجیکالا مگ

به "کرم موس صورت چیست و محبوب ترین برندهای آن کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرم موس صورت چیست و محبوب ترین برندهای آن کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید