5 کار جالبی که می توانید با ChatGPT انجام دهید

به گزارش نیلی ابزار، ChatGPT به عنوان یک ابزار پردازش زبان توانا شناخته شده است که می تواند کار های زیادی را انجام دهد. افراد از ChatGPT برای نوشتن و اشکال زدایی کد، فراوری الگو های ایمیل و ویرایش تکالیف دانشگاهی استفاده می نمایند.

5 کار جالبی که می توانید با ChatGPT انجام دهید

به گزارش روزیاتو؛ با این حال، این ابزار چیز های بیشتری برای ارائه دارد. به عنوان مثال، می تواند شعر هایی بنویسد که با قافیه و معنادار باشند. ChatGPT می تواند یک جشن تولد کامل را برنامه ریزی کند و به کاربران بگوید دقیقاً چه کاری باید انجام دهند، از جمله چگونه تزئین نمایند، برای چه چیزی خرید نمایند و کدام فعالیت ها را انجام دهند. ChatGPT حتی می تواند یک سخنرانی برای فارغ التحصیلی یا عروسی بنویسد.

در اینجا لیستی از 5 کار جالبی که می توانید با استفاده از ChatGPT انجام دهید را مرور می کنیم.

5. از ChatGPT بخواهید برایتان برنامه ریزی سفری را انجام دهد

برای کسانی که قبلاً این کار را امتحان نکرده اند، ChatGPT به عنوان یک برنامه ریز تعطیلات عالی عمل می نماید. هنگامی که از این چت بات خواسته می گردد به عنوان یک مشاور سفر عمل کند، از کاربران چند سوال کلیدی می پرسد تا برترین گزینه ها را پیشنهاد دهد. این ابزار یک برنامه سفر سفارشی به ازای ورودی های کاربر در عرض چند ثانیه ایجاد می نماید. حتی گزینه های اقامتی اضافی را نیز فراهم می نماید. با این حال، کاربران باید پیشنهادات را آنالیز نمایند تا از صحت جزئیات مطمئن شوند.

4. از ChatGPT بخواهید مفاهیم پیچیده را ساده کند

کاربران می توانند از چت بات بخواهند مفاهیم پیچیده ای مانند نظریه نسبیت انیشتین، یک مدل ارتباطی پنج مرحله ای، یا نحوه عملکرد بلاک چین را شرح دهد. اگرچه ممکن است در اولین کوشش از اصطلاحات عمومی مرتبط با مفهوم مورد نظر استفاده کند، اما درخواست مجدد از این ابزار برای ساده کردن شرحات به شما یاری می نماید.

3. از ChatGPT بخواهید که برای یک مهمانی برنامه ریزی کند

ChatGPT می تواند تولد، سالگرد یا هر جشن دیگری را برنامه ریزی کند. از این بخواهید تا در برنامه ریزی یک مهمانی یاری کند و آن مانند یک برنامه ریز مهمانی عمل می نماید و جزئیات مختلفی مانند نوع مهمانی، تعداد افراد شرکت نماینده، محل برگزاری، بودجه و ... را می پرسد. این چت هوش مصنوعی جزئیات زیادی را می پرسد، اما از ارائه پیشنهادات بیشتر ابایی ندارد.

2. از ChatGPT بخواهید شعر یا سخنرانی بنویسد

این ابزار پردازش زبان هوش مصنوعی می تواند شعر و آهنگ بنویسد. اگرچه بعضی از نتایج ممکن است به خوبی هم نباشند، خلق یک شعر عالی مممکن است به چند بار کوشش احتیاج داشته باشد.

1. از ChatGPT بخواهید کار برنامه کاری شما را تنظیم کند

سعی کنید از چت بپرسید: کار زیادی دارم، اما نمی توانم تصمیم بگیرم از کجا آغاز کنم و آن فهرستی از دستورالعمل ها برای یاری به اولویت بندی کار ایجاد می نماید که با درخواست از کاربران برای ایجاد لیستی از تمام کار هایی که باید انجام شوند و مشخص ضرب الاجل برای هر کار آغاز می گردد. سپس توجه به اهمیت همه کارها، ترتیب آن ها و تکمیل آن ها را پیشنهاد می نماید.

منبع: فرارو

به "5 کار جالبی که می توانید با ChatGPT انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کار جالبی که می توانید با ChatGPT انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید