مقایسه فولکس واگن بیتل کروک با ب ام و سری 1 کروک 120i و بنز CLK کروک 280

به گزارش نیلی ابزار، خودروهای کروک در ایران تنوع و تعداد زیادی ندارد اما رقبای فولکس بیتل کروک، خودروهای خاصی است که پیشینه و شرایط ایدئال تری دارد. تویوتا GT86 کروک، بنز E کروک مدل 350 فول، بنز CLK کروک مدل 280 و ب ام و سری 1 کروک مدل 120i از رقبای بسیار مهم فولکس بیتل کروک است. در این مقاله، ما به مقایسه فولکس واگن بیتل کروک با ب ام و سری 1 کروک 120i و بنز clk کروک 280 می پردازیم.

مقایسه فولکس واگن بیتل کروک با ب ام و سری 1 کروک 120i و بنز CLK کروک 280

مقدمه ای بر مقایسه فولکس واگن بیتل کروک

علاقه به فولکس بیتل در میان مردم دنیا ریشه در تاریخ این خودرو دارد. فولکس بیتل در طول تاریخ ساختش همواره خودرویی نوستالژیک و دوست داشتنی بوده که در ادبیات و موسیقی و فیلم های هالیوودی همواره تصویرش را دیده ایم. فروش تقریباً 21 میلیونی این خودرو در طول دوران فراوریش می تواند نشان دهنده محبوبیت این خودروی کوچک و دوست داشتنی باشد.

فولکس واگن بیتل کروک از نمای روبه رو

شرکت فولکس با فراوری فولکس بیتل نو و بعد از آن مدل کروک بیتل توانسته جایگاه خود را در میان خودروهای لوکس دنیا حفظ کند. فولکس بیتل ابتدا به وسیله اشخاص و بعد به وسیله شرکت آراد خودروی هرمز در تعداد بسیار محدود وارد ایران شد و از همان ابتدا به علت قیمت زیاد فقط موردتوجه عده ای معدودی نهاده شد.

مقایسه فولکس واگن بیتل کروک با ب ام و سری 1 کروک 120i

خودروهای آلمانی را می توان محبوب ترین خودروهای دنیا دانست. ب ام و یکی از مجذوب کننده ترین خودروهای آلمانی است که به علت قیمت بسیار زیاد آن و محدودیت واردات مختص قشر بسیار ثروتمند است؛ اما مدل های کمی مقرون به صرفه قیمت تر ب ام و را می توان در بازار دست دوم خودروها پیدا کرد. ب ام و سری 1 کروک 120i یکی از این خودروهاست.

ازنظر ظاهری فولکس بیتل کروک نسبت به ب ام و 120i خودرویی اسپرت تر به نظر می رسد. طراحی ظاهری ب ام و 120i کمی خشن تر، کلاسیک تر و خشک تر در مقایسه فولکس واگن بیتل کروک درآمده است. درون کابین چرم به کاررفته در ب ام و 120i از مرغوب ترین جنس و متناسب با شخصیت برند آن است، اما درمورد فولکس بیتل کروک جنس چرم و پارچه به کاررفته در روکش جایگاه ها شاید خیلی راضی کننده نباشد.

هر دوی این خودروها مجهز به موتورهای 4 سیلندر 16 سوپاپ است. ب ام و 120i با حجم موتور 2000 سی سی توان فراوری 170 اسب بخار در دور موتور 6700 و گشتاور 210 نیوتن متر را دارد. در سمت مقابل فولکس بیتل کروک با حجم موتور 1984 سی سی توان فراوری 200 اسب بخار در 5100 دور در دقیقه و گشتاور 280 نیوتن متر را دارد. مصرف سوخت ب ام و 120i در هر 100 کیلومتر 8.9 لیتر و مصرف سوخت فولکس بیتل کروک 8.8 لیتر در 100 کیلومتر است که تفاوتی چندانی با هم ندارد.

نمای داخلی فولکس واگن بیتل کروک

ازنظر امکانات رفاهی فولکس بیتل با 6 کیسه هوا جلوتر از 4 کیسه هوای ب ام و قرار گرفته است. در قسمت آپشن ها ب ام و 120i هم مانند فولکس بیتل از امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم استارت بدون دکمه، گرمکن جایگاه ها، سنسور باران و دیگر امکانات رفاهی این کلاس خودرو بهره می برد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش ب ام و سری 1 کروک 120i به سایت نیلی ابزار مراجعه کنید.

مقایسه فولکس واگن بیتل کروک با بنز CLK کروک 280

خودروی دیگری که در مقایسه فولکس واگن بیتل کروک قرار می گیرد، بنز clk کروک 280 است. کیفیت محصولات مرسدس بنز باعث محبوبیت و تحسین این خودروها به وسیله مردم در سرتاسر دنیا شده است. ازنظر طراحی ظاهری بنز CLK280 خودرویی کاملاً زیبا، لوکس و بدون هیچ نقصی است و تمام انتظار ما از یک مرسدس بنز را برآورده می نماید.

طراحی ظاهری این خودرو تمامی المان های خودرویی لوکس و مجذوب کننده را دارد. کیفیت متریال به کاررفته درون کابین از برترین و مرغوب ترین جنس چرم و مواد دیگر است. جلوداشبورد زیبا و قرارگرفتن تمامی ادوات در جای درست خود به گونه ای که به راحتی در اختیار راننده قرار داشته باشد، از ویژگی های این خودروی زیباست.

نمای پشتی فولکس واگن بیتل کروک

موتور بنز CLK280 از نوع V6 و 16 سوپاپ است و با حجم 2996 سی سی توان فراوری قدرت 231 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 300 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه را دارد. این مشخصات موتور نشان می دهد که برنده رقابت فنی میان بنز و فولکس با حجم موتور 1984 سی سی قطعاً برند لوکس بنز خواهد بود.

بنز بعلاوه با 4 کیسه هوا، دستگاه های پایداری متنوع و امکانات رفاهی مانند کروز کنترل، سیستم جایگاه های برقی مجهز به گرمکن، قفل مرکزی، سیستم صوتی مجهز و سایر امکانات رفاهی در بازار خودروهای دست دوم درخشیده است.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش بنز CLK کروک 280 به سایت نیلی ابزار مراجعه کنید.

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و اطلاعات خوبی از مقایسه فولکس واگن بیتل کروک در اختیارتان قرار داده باشد. بعلاوه شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از نوترین قیمت خرید و فروش این خودرو در بازار آگاه شوید:

آگهی های خرید و فروش فولکس واگن بیتل کروک

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ نیلی ابزار در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مقایسه فولکس واگن بیتل کروک با ب ام و سری 1 کروک 120i و بنز CLK کروک 280" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه فولکس واگن بیتل کروک با ب ام و سری 1 کروک 120i و بنز CLK کروک 280"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید