ضرر900میلیونی استقلال ازانتقال تبریزی

به گزارش نیلی ابزار، درحالی که مرتضی تبریزی تا امروز هرگزخرید موفقی برای استقلال نبوده، خلف وعده امیرحسین فتحی درپرداخت حق انتقال این بازیکن به ذوب باعث به وجود آمدن ضرر900میلیونی شده است.

ضرر900میلیونی استقلال ازانتقال تبریزی

خلف وعده باشگاه استقلال و اعتراض شدید ذوبی ها

کشمکش میان ذوبی ها و باشگاه استقلال برسرانتقال مرتضی تبریزی همچنان ادامه دارد و سعیدآذری، مدعامل باشگاه ذوب آهن که باشگاهش را بازنده این انتقال می داند علیه مدیران باشگاه استقلال صحبت هایی نموده است. آذری با لحنی تند خطاب به امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال چنین گفته است:در باشگاه استقلال ظاهرا گوش شنوایی وجود ندارد. کاش یک مرد آنجا بود که جواب مردم را می داد. باشگاه استقلال باز هم خلف وعده نموده و چک دوم بابت خرید مرتضی تبریزی را نقد ننموده است. ما برای انتقال تبریزی به استقلال تفاهم نامه ای امضا کردیم و قرار شد که براساس آن به ازای هر روز تاخیر در پرداخت چک 50 درصد به مبلغ چک افزوده گردد. چک اول استقلال به دلیل تاخیر 450 میلیون تومان به این باشگاه خسارت وارد نموده؛ چک دوم باشگاه هم یک ماه است که نقد نشده و بر این اساس 450 میلیون تومان دیگر باشگاه استقلال باید ضرر و زیان دهد. آذری که ازرفتارهای مسئولان باشگاه استقلال به شدت ناراحت است درادامه حرف هایش گفت: به این ترتیب باشگاه استقلال نه تنها 900 میلیون تومان را نداده بلکه 900 میلیون تومان دیگر نیز باید خسارت دیرکرد و پرداخت را بدهد. یک ماه است با مدیران باشگاه تماس می گیریم اما هیچکس در آنجا جوابگو نیست. آذری درباره رفتارهای سرپرست باشگاه استقلال درزمان جذب تبریزی صحبت های تازه ای به زبان آورده است: فتحی زمانی که می خواست مرتضی تبریزی را از باشگاه ذوب آ هن بخرد به زمین و زمان تلفن زد تا تبریزی را استقلالی کند اما به دلیل شیوه نامناسب مدیریتی اش هم این بازیکن را از سکه انداخت و هم تعهد اقتصادی باشگاهش را در مقابل ذوب آهن انجام نمی دهد و باشگاه ما را هم با یکسری مسائل روبرو نموده است. -

آذری، فتحی را به پیمان شکنی هم متهم نموده است: برای اینکه در باشگاه های بزرگ به طور مناسب مدیریت کنیم باید شاخصه های بزرگی هم داشته باشیم اولین آ نها این است که به عهد و پیمانی که می بندیم اعتقاد و ایمان داشته باشیم و دومین شاخصه اش این است که مدیر وقتی حرفی می زند روی حرفش بماند. تعجب می کنم که چرا باشگاه های بزرگ با چنین چالش هایی روبرو می شوند باشگاه های بزرگ لایق مدیرانی هستند که به عهد و پیمانشان پایبند و متعهد باشند.

آذری در خصوص اینکه محتمل است تبریزی را به باشگاه ذوب آهن برگرداند گفت:قوانین اجازه نمی دهد که مرتضی تبریزی به باشگاه ذوب آهن برگردد. اما از باشگاه استقلال به دلیل خلف وعده هم به کمیته مشخص وضعیت فدراسیون فوتبال و هم به دادگاه شکایت می کنیم. من بارها در این مدت کوشش کردم با فتحی صحبت کنم اما ایشان جوابگو نبودند. تنها کسی که در باشگاه استقلال جوابگو بود آقای خطیر بود و از او تشکر می کنم که حداقل پاسخ ما را می داد. اکنون متوجه می شوم که چرا باشگاه ذوب آهن تنها باشگاه در بین 15 تیم لیگ رجحان است که بدون هیچ مسئله ای مجوز نقل و انتقال بازیکنان را دارد متاسفانه من در چند وقت اخیر تمام راه های ارتباطی را که به فتحی ختم می شد را امتحان کردم اما نتوانستم با او دراین باره حرف بزنم.

صحبت های مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نشان می دهد که مسئولان باشگاه استقلال درپرداخت بدهی های باشگاه با مسائلی روبرو اند. این وضعیت را درحالی شاهدیم که سرپرست باشگاه استقلال خود درروزهای اخیربارها مدیران قبل را متهم به ضررآفرینی برای باشگاه استقلال متهم نموده بود و ازبدهی های آن ها انتقاد نموده بود اما اظهارات مدیرعامل ذوب آهن نشان می دهد که اوضاع اقتصادی درزمان سرپرستی فتحی نیز هیچ تفاوتی با گذشته ندارد و او نیزبا مسائل اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می نماید ونه تنها نتوانسته رویه سابق را ازباشگاه استقلال دورکند، بلکه خود نیز درحال بدل شدن به یک مدیربدهکاراست.

10-160

منبع: ایران ورزشی

به "ضرر900میلیونی استقلال ازانتقال تبریزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر900میلیونی استقلال ازانتقال تبریزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید