رونق ایربادزها ابزار خود مراقبتی در عصر کرونا

به گزارش نیلی ابزار، خبرنگاران: ایربادزها در دورانی که هرگونه استفاده از لوازم جانبی در کنار صورت به منظور محافظت از ابتلا به ویروس کرونا توصیه نمی شود، حالا رواج بیشتری یافته اند. استفاده از این دیوایس ها به خوبی می تواند این امکان را برای کاربران ایجاد کند که در هنگام پیاده روی یا در مواقع ضروری در هنگام رانندگی بدون درگیر کردن دستان از موبایل و تماس تلفنی استفاده کنند.

رونق ایربادزها ابزار خود مراقبتی در عصر کرونا

به گزارش نیلی ابزار، حالا شرکت های بزرگ سعی کرده اند بر قابلیت های این دستگاه ها بیفزایند و حتی تولید در این زمینه را بیشتر فعال کنند. اخیرا دو شرکت شیائومی و سامسونگ آخرین محصولات خود را در این زمینه ارائه کردند که در ادامه نگاهی به ویژگی های این دو محصول خواهیم داشت.

شیائومی می ایر S2

ایرباد شیائومی Xiaomi Mi Air s2 به لطف کیس شارژ بی سیم خود، می تواند تا 24 ساعت عمر باتری داشته باشد.این محصول از بلوتوث پیشرفته بهره می برد. البته در حال حاضر این هدفون فقط در چین عرضه می شود و 56 دلار نیز قیمت دارد.این گوشی ها برای ارائه صدایی باکیفیت، از درایورهای بزرگ 2/ 14 میلی متری استفاده می کنند. اتصال نیز بر بستر بلوتوث 0/ 5 با استفاده از کدک LHDC (یک جایگزین برای aptX-HD کوالکام که همراه اندروید 10 در اختیار تمام گوشی سازها قرار گرفته است) انجام می شود. LHDC دارای یک حالت با تاخیر کم نیز هست.به جای اینکه یکی از گوشی ها به عنوان هاب مرکزی فعالیت کند و گوشی دوم به آن متصل شود، به منظور کاهش مسائل اتصال، صدا به صورت مستقل برای هر گوشی ارسال می شود. این قابلیت اجازه می دهد بتوانید هر گوشی را به دستگاه مختلفی وصل کرده و از آنها استفاده کنید. در اغلب گوشی های نوع TWS، فقط گوشی مرکزی می تواند به صورت مستقل به دستگاه دیگری وصل شود.Xiaomi Mi Air 2S با کیس شارژی عرضه می شود که از شارژ بیسیم توسط یک درگاه USB-C در زیر خود پشتیبانی می کند. شارژ کامل می تواند در یک ساعت اتفاق بیفتد. گوشی ها حداکثر با هر بار شارژ 5 ساعت پخش می کنند و وقتی آنها را داخل کیس شارژ بگذارید، این مدت به 24 ساعت می رسد که نسبت به نسل گذشته، پیشرفتی 70 درصدی محسوب می شود.

هرچند این هدفون بیسیم فاقد نویزکنسلینگ فعال است، اما شیائومی از میکروفن هایی برای کاهش نویز در حین مکالمات استفاده کرده است. شما می توانید با ضربه روی گوشی ها یک تماس را پاسخ دهید و توسط کنترل های لمسی، ولوم را تنظیم کنید. این ایربادها دارای حسگرهای مادون قرمزی هستند که وقتی شما آنها را از داخل گوش خود درمی آورید تشخیص داده و به صورت اتوماتیک پخش را متوقف می کنند. می ایر S2 همچین تعامل عمیقی با رابط کاربری MIUI در گوشی های شیائومی دارد. شما می توانید از دستیار مجازی Xiao AI و فرامین صوتی نیز بهره مند شوید. همچنین گوشی های اجرا کننده MIUI، خیلی زود وقتی برای اولین بار درب قاب را بازمی کنید، یک نوتیفیکیشن را دریافت خواهند کرد.

ایرباد AKG N400 سامسونگ

اخیرا هم اعلام شد که شرکت سامسونگ از ایرباد AKG N400 خود رونمایی کرد. این هدفون تو گوشی، برخلاف ایرباد گلکسی بادزپلاس سامسونگ به فناوری نویزکنسلینگ فعال مجهز و در برابر نفوذ آب مقاوم است. ایرباد AKG N400 نسبت به جدیدترین ایرباد سامسونگ پیشرفته تر است، در حالی که فقط کمی قیمت بالاتری دارد.این ایر هدفون توگوشی همچنین می تواند کیفیت صدای پیشرفته تری را ارائه کند. همچنین گوشی های آن در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند که بازهم یک نکته مثبت دیگر در مقایسه با هدفون برند گلکسی سامسونگ است. به نقل از خود سازنده، N400 می تواند عمر باتری 6 ساعته در حالت نویزکنسلینگ فعال روشن و 5 ساعته در هنگام خاموش بودن آن را ارائه کند. البته خبر خوب اینکه با یک کیس شارژ، 6 ساعت شارژ بیشتر نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مهم تر از این، ایرباد جدید AKG از دستیارهای مجازی بیکسبی، سیری و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند تا شما بتوانید با فرامین صوتی خود از آنها استفاده کنید. در نهایت، باید به توانایی پاسخگویی به تماس ها و تنظیم ولوم صدا از طریق گوشی سمت راست اشاره کرد.این هدفون در حال حاضر در کره جنوبی معرفی شده است، اما قطعا به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. قیمت جهانی آن نیز 190 دلار است که 40 دلار گران تر از قیمت گلکسی بادز پلاس محسوب می شود؛ ولی به نظر می رسد با این هزینه بیشتر، شما قابلیت های بسیار سودمند و باارزشی را دریافت خواهید کرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "رونق ایربادزها ابزار خود مراقبتی در عصر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق ایربادزها ابزار خود مراقبتی در عصر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید