دست ها به جشنواره مذهب امروز رفت

به گزارش نیلی ابزار، تهران (پانا) - فیلم کوتاه دست ها اثر آمین صحرایی پس از دریافت جوایزی برای فیلمنامه خود به جشنواره مذهب امروز ایتالیا رفت.

دست ها به جشنواره مذهب امروز رفت

به گزارش روابط عمومی، فیلم کوتاه دست ها جدیدترین ساخته آمین صحرایی در اولین حضور دنیای خود منتخب جوایز اصلی بیست و چهارمین جشنواره فیلم مذهب امروز ایتالیا شد تا با فیلم هایی از کشورهای دیگر برای جایزه عظیم جشنواره به رقابت بپردازد.

این فیلم پیش از ساخت، برنده جوایزی برای فیلمنامه از جمله جایزه جشنواره ژیار، جایزه جشنواره تسنیم، کاندید فیلمنامه جشنواره آسوریک شده است.

دست ها روایتگر یک روز از زندگی پسربچه ای است که سعی دارد قهرمان زندگی پدرش باشد.

مهوانه اقاجانی ابراهیم کلهر، علی مرزبانیار و امیرعلی گودرزی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

جشنواره فیلم مذهب امروز ایتالیا هفته آینده در شهر تورنتو کشور ایتالیا برگزار می گردد. سال گذشته فیلم قصر شیرین اثر رضا میرکریمی نامزد دریافت جایزه و نماینده ایران در این جشنواره بود.

جشنواره فیلم مذهب امروز ایتالیا از سال 1997 برترین جشنواره بین المللی و سیار فیلم بوده است که برای برقراری فرهنگ صلح و گفتمان میان باورها، فرهنگ ها، عموم مردم و افراد به سینما و مذهب های مختلف اختصاص یافته است.

این جشنواره هم در فعالیت ها و باورهای مذهبی و هم در شیوه ها و زبان های سینمایی، سفر کشف تفاوت ها را برای غنی سازی دوجانبه به وسیله دانش و برابری متقابل، ترویج می نماید. این جشنواره با مسابقه سینمای دنیا، پذیرای تمام فیلم های مرتبط با مذهب است و جایگاهی را برای تبادل ایده و نقطه نظرات از جمله کارگاه آموزشی زندگی با هم فراهم می نماید و فیلمسازان با باورهای مذهبی و ملیت های مختلف در آن شرکت می نمایند.

عوامل دست ها عبارتند از مشاور فیلمنامه: ابولفضل جلیلی، مدیر فراوری و طراح گریم: مرحوم الناز فاطری، دستیار کارگردان: سعید جعفری، مدیر فیلمبرداری: محمد شاه حسینی، مدیر صدابرداری: مجید امینی، طراح لباس: ماندانا زارع فر، تدوین و صداگذاری: نیما شاعری.

آمین صحرایی کارگردان این اثر هم اکنون 2 فیلم سنگبال و مرگ تدریجی را در سینماهای هنروتجربه درحال اکران دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دست ها به جشنواره مذهب امروز رفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "دست ها به جشنواره مذهب امروز رفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست ها به جشنواره مذهب امروز رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید