دستاوردهای پزشکی ایران پس از انقلاب اسلامی ، بیماری های غیرواگیر، نیازمند تغییر الگوی زندگی

به گزارش نیلی ابزار، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کاهش مرگ و میر بچه ها و زنان و توسعه شبکه بهداشتی و درمانی که در بین کشورهای منطقه و جهان به عنوان یکی از پیروز ترین برنامه ها درخشید، از جمله دستاوردهای ایران در حوزه سلامت در سال های بعد از انقلاب است.

دستاوردهای پزشکی ایران پس از انقلاب اسلامی ، بیماری های غیرواگیر، نیازمند تغییر الگوی زندگی

به گزارش نیلی ابزار، دکتر سعید نمکی در همایش پیاده روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت ضمن بیان این مطلب اضافه نمود: آن زمان بچه ها مان را با 6 دلار علیه 6 بیماری واکسینه می کردیم. همچنین گسترش خانه های بهداشت کمک زیادی به ارتقای سطح سلامت کشور کرد.

وی اضافه نمود: امروز گرفتار چالش بیماری های غیرواگیر هستیم که نیازمند تغییر الگوی زندگی است و یکی از عوامل این تغییر، ورزش همگانی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که خوشحالم نشست منطقه ای را با ورزش همگانی شروع کردیم، گفت: وزیر وزرش و شهردار تهران از حامیان ورزش همگانی هستند و ورزش قهرمانی هم از دل ورزش همگانی می روید.

بنابر اعلام وبدا، همایش پیاده روی به مناسبت شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت صبح امروز با حضور وزرای بهداشت و ورزش و شهردار تهران و مدیر کل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دستاوردهای پزشکی ایران پس از انقلاب اسلامی ، بیماری های غیرواگیر، نیازمند تغییر الگوی زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای پزشکی ایران پس از انقلاب اسلامی ، بیماری های غیرواگیر، نیازمند تغییر الگوی زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید