خبرنگاران سی ان ان: نیروهای امنیتی در محل سکونت بایدن مستقر شدند

به گزارش نیلی ابزار، لندن - خبرنگاران - هم زمان با افزایش احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دمکرات در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شبکه سی ان ان از استقرار بیشتر نیروهای سرویس مخفی ایالات متحده در محل سکونت وی اطلاع داد.

خبرنگاران سی ان ان: نیروهای امنیتی در محل سکونت بایدن مستقر شدند

به گزارش آدینه شب نیلی ابزار، این مطلب از سوی دو منبع امنیتی به سی ان ان تائید شده است. یکی از این منابع گفت که از هفته گذشته یک تیم امنیتی برای حفاظت از بایدن به حالت آماده باش درآمده است. به گفته وی این تدابیر مطابق با برنامه اجرا شده و حامل پیغام خاصی نیست.

این مقام امنیتی که نامش ذکر نشده است ، ادامه داد که افزایش تدابیر امنیتی به طور معمول در جریان انتخابات افزایش می یابد، اما سرویس مخفی ایالات متحده کوشش نموده تا با احتیاط رفتار کند که درباره نتیجه انتخابات سوء برداشت نگردد.

چهارشنبه گذشته سی ان ان از مشاهده تجهیزات امنیتی در کاروان حامل بایدن اطلاع داد که مشابه تجهیزاتی است که برای رییس جمهوری آمریکا استفاده می گردد.

سخنگوی سرویس مخفی ایالات متحده از ارائه هرگونه اظهار نظر طفره رفت و به سی ان ان گفت: بنا به دلایل امنیتی، این سازمان به طور کلی و یا جزئی امکان بحث درباره روش ها و یا منابعی که برای ماموریت ها استفاده می نماید ندارد.

جدیدترین آمار منتشر شده از شمارش آرای انتخابات پنجاه و نهمین دور ریاست جمهوری آمریکا، نشان از افزایش فزونی نامزد حزب دموکرات دارد. تا به امروز بایدن 264 رای الکترال و ترامپ 214رای الکترال بدست آورده اند. اگر بایدن 16 رای الکترال جورجیا را بدست آورد، راهی کاخ سفید خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سی ان ان: نیروهای امنیتی در محل سکونت بایدن مستقر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سی ان ان: نیروهای امنیتی در محل سکونت بایدن مستقر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید