خبرنگاران ارتقای 10 رتبه ای پست لرستان در ارزیابی ارائه خدمات
به گزارش نیلی ابزار، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل پست لرستان گفت: این اداره کل در ارزیابی ارائه خدمات کمی و کیفی هشت ماهه امسال با 10 رتبه ارتقا به جایگاه چهارم استان های کشور رسیده است.

محمد ناظری روز چهارشنبه در گفت و گو با نیلی ابزار ، برقراری تعادل بین درآمد و هزینه در 2 بخش خصوصی و دولتی را از شاخص های کمی این ارزیابی بیان کرد و گفت: همچنین رضایتمندی مشتریان، سرعت ارائه خدمات پستی و در دسترس بودن این خدمات از مولفه های کیفی این ارزیابی بوده است.
وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور ادامه داد: باوجود تعطیلی و نیمه کار بودن برخی دستگاه های اجرایی در این مدت اما خدمت در این اداره کل افزایش یافت و کارکنان بخش های مختلف آن برای جلب رضایتمندی مشتریان در این مدت با کشیک های کاری اضافه فعال بوده اند.
ناظری شرح داد: سفارش های مردم در حوزه امانات و پستی بیش از 95 درصد افزایش یافته است که به دلیل شیوع کرونا و رونق خریدهای اینترنتی، بسیاری از مرسوله ها حجیم هستند که این امر به تعداد نیرو، امکانات خودرویی و فضای فیزیکی بیشتری نیاز دارد.
وی گفت: با این وجود خدمات به مشتریان بدون وقفه انجام و طی هشت ماهه امسال حدود 2 میلیون و 900 هزار ترافیک شامل مرسولات پاکتی و کالایی توسط پست لرستان جابجا شده است.
مدیرکل پست لرستان افزود: با توجه به افزایش بی سابقه حجم کار و مرسولات پستی، فضای بیشتری نیاز است که از مسوولان استان تقاضا می شود این مهم را برای ارائه خدمت بیشتر و مطلوب تر به مردم مدنظر قرار دهند.
منبع: ایرنا