(تصاویر) ماهواره ها رد رهبر کره شمالی را زدند

به گزارش نیلی ابزار، به گفته کارشناسان، تصاویر ماهواره ای جدید از تردد قایق های مورد استفاده کیم جونگ اون و همراهانش در نزدیکی شهر ونسان در کره شمالی، نشانه دیگری است که او در تفرجگاه ساحلی خود به سر می برد.

(تصاویر) ماهواره ها رد رهبر کره شمالی را زدند

به گزارش فارس به نقل از رویترز، حدس ها درباره وضع سلامت رهبر کره شمالی پس از آن شروع شد که وی در مراسم بزرگداشت تولد پدربزرگش کیم ایل سونگ بنیان گذار کره شمالی غایب بود. روز سه شنبه وب سایت ان کی پی آراُ که بر این کشور نظارت می نماید گزارش داد تصاویر ماهواره ای نشان داده قایق هایی که اغلب توسط رهبر کره شمالی و همراهان وی مورد استفاده قرار می گیرند، در جهت هایی تردد داشته اند که بر حضور وی و همراهانش در منطقه ونسان دلالت دارد.

هفته گذشته یک پروژه نظارت بر کره شمالی مستقر در آمریکا گزارش داد تصاویر ماهواره ای نشان داده چیزی که تصور می گردد قطار شخصی کیم باشد در ایستگاهی نزدیک تفرجگاه ونسان پارک شده است.

مقامات کره جنوبی و آمریکا هم حضور وی در آنجا را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس جدید کرونا محتمل می دانند و درباره گزارش هایی که حاکی از بیمار بودن او است، ابراز تردید نموده اند.

آخرین باری که رسانه های رسمی کره شمالی از حضور کیم در مکانی خبر دادند، 11 آوریل بود که او ریاست یک جلسه را برعهده داشت. از آن موقع هم تقریباً هر روز گزارش هایی درباره ارسال نامه و پیغام دیپلماتیک از سوی وی مخابره شده است.

امروز جئونگ کیونگ دوو وزیر دفاع کره جنوبی در واکنش به شایعات مربوط به شرایط سلامتی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت که هیچ تحرک غیرمعمولی در کره شمالی شناسایی نشده است. وی در عین حال تاکید نمود که غیبت کیم از انظار عمومی چیز جدیدی نیست.

منبع: فرارو

به "(تصاویر) ماهواره ها رد رهبر کره شمالی را زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) ماهواره ها رد رهبر کره شمالی را زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید