تاریخ انتشار بازی Stray معین شد؛ حضور در پلی استیشن پلاس در روز عرضه

به گزارش نیلی ابزار، بازی Stray یکی از آن آثاری بود که از همان تریلر اولیه معرفی اش در چند سال پیش پیروز گردد به دلایلی آشکار توجه های خاصی را به خود جلب کند. اثری که در یک دنیا سایبرپانکی شما را در نقش یک گربه قرار می دهد، می تواند کنجکاوی دوستداران گربه ها را به راحتی برانگیزد. در جریان رویداد اخیر State of Play پلی استیشن، تاریخ رسمی عرضه بازی Stray برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی اعلام شد. البته، پلی استیشن سورپرایزی را هم برای هواداران در نظر گرفته است.

تاریخ انتشار بازی Stray معین شد؛ حضور در پلی استیشن پلاس در روز عرضه

بازی Stray یک اثر ماجراجویی سایبرپانکی مورد انتظار است که شما در نقش گربه ای که یک کوله پشتی را نیز حمل می نماید و در شهری پر از ربات ها حضور دارد، به تجربه بازی می پردازید. این بازی که در گذشته فقط اعلام شده بود در اوایل 2022 عرضه خواهد شد، تاریخ دقیقی برای انتشار خود پیدا نموده است. طبق گفته سازندگان بازی، این اثر در تاریخ 19 ژوئیه برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

خبر خوشحال نماینده برای دارندگان کنسول های پلی استیشن و اشتراک پلی استیشن پلاس این است که بازی Stray قرار است در روز عرضه در دو سطح بالایی سرویس پلی استیشن پلاس نو (یعنی در سطوح Extra و Premium) قرار گیرد. این یعنی دارندگان این سرویس می توانند بدون هزینه اضافی بازی Stray را در روز عرضه تجربه نمایند. از زمان معرفی پلی استیشن پلاس نو، به نظر می رسد که این اولین اثری است که قرار است در روز انتشار برای این سرویس در دسترس قرار گیرد. این می تواند به ما این امیدواری را بدهد که پلی استیشن این رویه را برای برخی از برخی های مستقل در پیش خواهد گرفت.

در نوشته ای که سوان مارتین - راگات، تهیه نماینده استودیو BlueTwelve، در شرح برای این بازی نوشته، او به سختی های توسعه 7 ساله بازی و چالش برای خلق یک گربه باورپذیر که بازیکن بتوانند آن را کنترل نمایند، صحبت کرد. او گفت: کوشش برای کنترل یک گربه - چه در زندگی واقعی باشد و چه هنگام ساخت یک بازی ویدئویی - قطعاً به راحتی پیاده روی در پارک نیست! از همان ابتدا، ما می دانستیم که کنترل ها و انیمیشن های شخصیت اصلی بازی باید کاملاً برجسته باشد تا بتوانیم این احساس هیجان انگیز از مهارت ها و حرکت را به درستی منتقل کنیم. بنابراین میکو، انیماتور گربه ما، این چالش را به جان خرید و زمان زیادی را صرف جست وجوی تصاویر و مراجع ویدئویی کرد. نکته خوب و تا حدودی شگفت انگیزی که متوجه شدیم این است: واقعاً به نظر می رسد که کل اینترنت اساساً با هدف میزبانی تعداد زیادی از تصاویر و ویدئوهای زیبا از گربه ها اختراع شده است! بنابراین ما در نهایت اطلاعات و منابع بسیار خوبی برای کار در اختیار داشتیم.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بازی Stray معین شد؛ حضور در پلی استیشن پلاس در روز عرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی Stray معین شد؛ حضور در پلی استیشن پلاس در روز عرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید