برترین دوره آموزش کاشت مو؛ راهی نو جهت افزایش عایدی

به گزارش نیلی ابزار، علمی ترین و تخصصی ترین آموزش کاشت مو تهیه شده در ایران = دوره آموزشی کاشت مو فولیمو

برترین دوره آموزش کاشت مو؛ راهی نو جهت افزایش عایدی

آموزش کاشت مو یکی از برترین مهارتها جهت ارتقا شغلی به خصوص در افرادی با تجربه شغلی مشابه است. در کلیه مراکز کاشت مو در ایران و دنیا، بخشهایی از فرایند پیوند مو به وسیله کادر و پرسنل تکنسین صورت می گیرد که ممکن است این افراد صرفا با توجه به تجربه ای که در کنار متخصص کار فرا گرفتند، اقدام به کاشت مو نمایند که این امر باعث کاهش قابل توجه ای از کیفیت خدمات می گردد.

از سوی دیگر و با توجه به افزایش تعداد متقاضیان کاشت مو و توسعه مراکز تخصصی کاشت مو به جهت ارتقا کیفیت خدمات، احتیاج به تکنسین یا افرادی با تجربه و دوره دیده در جهت کاشت مو بسیار زیاد شده است و افراد بسیاری جهت افزایش عایدی و ارتقا شغلی خود به سمت آموزش کاشت مو روی میاورند. در این مقاله از وبسایت خبری نیلی ابزار به سراغ آنالیز مزایا و معایب این دوره های آموزشی می رویم و در خاتمه در ارتباط با معرفی برترین دوره آموزشی صحبت می کنیم.

مزایا خرید آموزش کاشت مو

همانطور که در بخش قبل اعلام کردیم، یادگیری نحوه کاشت مو موجب ارتقا شغلی و افزایش عایدی ماهانه یا سالانه افراد می گردد. به همین جهت افرادی که علاقمند به افزایش عایدی هستند می توانند با شرکت در اینگونه دوره ها اقدام به پیشرفت شغلی خود نمایند و عایدی بسیار زیادی کسب نمایند.

آموزش کاشت مو برای چه افرادی مناسب است؟

شاید برای شما هم سوال باشه که آیا هر فردی می تواند در این دوره های آموزشی شرکت کند. در جواب باید این نکته را بیان کنیم که بله همه افراد می توانند در دوره های آموزش کاشت مو شرکت کند اما افرادی که در زمینه های پزشکی و پیراپزشکی نظیر پرستاری،مامایی، اتاق عمل، بیهوشی و ... می توانند بعد از اتمام دوره، به صورت مستقل به عنوان تکنسین کاشت مو فعالیت نمایند. اما افرادی که تخصصی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی ندارند باید به عنوان دستیار در کنار متخصص اقدام به فعالیت نمایند.

ویژگی های برترین دوره آموزش کاشت مو

اگر در پی یادگیری آموزش کاشت مو هستید باید دوره ای را انتخاب کنید که در موارد متعددی که در ادامه به آن می پردازیم جامع و کامل باشد.

نوع دوره:

نوع دوره آموزش کاشت مو شما می تواند، به صورت حضوری یا مجازی باشد که اغلب آکادمی ها یا کلینیک ها اقدام به برگزاری دوره های خود هم به صورت مجازی یا غیر حضوری می نمایند و هم به صورت حضوری، و دلیل آن این است که موسسات به معمولا کلاس های تئوری خود را به صورت پک آموزشی یا کلاس های آنلاین ارائه می دهند و قسمت کاشت مو را به صورت عملی برگزار می نمایند.

سطح دوره:

شاید مهم ترین اولویت برای انتخاب یک دوره آموزشی کاشت مو، برگزاری آن از مبتدی تا پیشرفته باشد و سطح علمی آن باشد؛ در این رابطه شما باید این را بدانید که بعضی از موسسات اقدام به برگزاری دوره های بدون مجوز می نمایند و پایه اصلی آموزشی را به شما ارائه نمی دهند و به همین سبب مدرک یا گواهینامه معتبر به شما نمی دهند تا شما بتوانید با آن اقدام به استخدام در کلینیک ها معتبر شوید.

مدت زمان دوره آموزش پیوند مو

اولویت بعدی، مدت زمانی است که دوره به طول می انجامد، صرفا داشتن مدت زمان طولانی، دلیلی به کیفیت دوره نیست و باید آن را براساس کیفیت دسته بندی کرد و در هنگام ثبت نام، اقدام به آنالیز کامل چارت درسی داشته باشید و آن را با رقبا آنالیز کنید.

به طور کلی بهتر است دوره های آموزشی هر 4 الی 7 روز یکبار حتما انجام گردد.

گواهینامه دوره

حتما سعی کنید قبل از ثبت نام از معتبر بودن مجموعه و بعلاوه گواهینامه های معتبر اطلاع حاصل نمایید. مناسب ترین مجموعه ها، آکادمی هایی هستند که زیر نظر فنی و حرفه ای مشغول به کار باشند.

بروز بودن محتوا

شاخه کاشت و پیوند مو احتیاجمند بروزرسانی متداول است و با پیشرفت تکنولوژی ممکن است روش های تازهی در این حوزه پدید بیاید. پس باید دوره ای را انتخاب کنید که به روز باشد و براساس آخرین متد های آموزش کاشت مو اقدام به آموزش آن به شما کند. بعلاوه در این زمینه باید سعی کنید دوره ای را انتخاب کنید که دائما در حال بروزرسانی است.

برترین مرکز آموزش کاشت مو

حال که با ویژگی های یک دوره آموزشی خوب آشنا شدیم، وقت آن است برترین مرکز آموزش کاشت مو در مشهد را به شما معرفی کنیم. برترین مرکز آموزشی کاشت و پیوند مو باید دارای ویژگی هایی نظیر محیطی آرام، تجهیزات پیشرفته و بروز، بهره مندی از متخصصان با تجربه کاشت مو و ...

در این باره ما در وبسایت نیلی ابزار به شما یکی از برترین مراکز آموزشی کاشت مو را به شما معرفی می کنیم.

کلینیک کاشت مو فولیمو با دارا بودن بیش از 7 سال تجربه و کاشت بیش از هزاران نفر با استفاده از روشهای تازه کاشت مو نظیر FUT و FIT توانسته است خود را به عنوان برترین مرکز کاشت مو در مشهد شناخته گردد. این مجموعه با دارا بودن ظرفیت های لازم آموزشی، اقدام به برگزاری کلاس های تئوری و عملی کاشت مو، ابرو، سبیل، ریش و ... نموده است و در این سال ها بالای 100 نفر از تکنسین های ماهر را تعلیم و به بازار کار معرفی نموده است.

سرفصل های آموزش کاشت مو

کلینیک زیبایی و آموزشی فولیمو با دارا بودن برترین متخصصان درمانی و تجهیزات پیشرفته در این حوزه، اقدام به برگزاری کلاس های مبتدی تا پیشرفته کاشت مو با سرفصل هایی که در ادامه به آنها می پردازیم، نموده است.

آموزش تئوری در مورد کاشت مو:

  • آناتومی و فیزیولوژی موهای سر
  • نحوه رشد و توسعه مو
  • علل شکستگی مو و درمان آن
  • ابزار های کاشت مو
  • پانچ کردن (برداشت مو)
  • و ...

آموزش عملی کاشت مو 60 ساعته :

در دوره آموزش عملی به مدت یک هفته شما به صورت حضوری از ساعت 8 صبح لغایت 6 بعد از ظهر در کلینیک هستید و همراه تیم متخصص، اقدام به کاشت یا برداشت مو میکنید.

تفاوت دوره های فولیمو با سایر دوره ها

در دوره های عملی کلینیک فولیمو، کلاس به صورت چهار نفره برگزار می گردد تا دانشجویان به توانند به صورت جامع و کامل تری مباحث را فرا بگیرند.

معرفی استاد دوره کاشت مو فولیمو

در دوره پیوند مو فولیمو، تمامی پزشکان و متخصصان کلینیک حضور دارند و هر کدام بخش مهمی از دوره را به شما آموزش می دهند که در راس آن خانم دکتر اعظم بیانی با بیش از 10 سال سابقه کاری و جراحی زیبا جویان با مشخصات طاسی یا کچلی و حتی کم پشت، اقدام به توضیحات کامل تر در این حوزه نموده است.

قیمت دوره های آموزش کاشت مو

در مورد قیمت کلاس های آموزشی کاشت مو باید این مطلب را اعلام کرد که این دوره ها با توجه به خواسته شما قابل انجام است و به صورت کلی جهت شرکت در کلاس های آموزش کاشت مو ابتدا کلاس های آموزش تئوری کاشت مو را سپری کنید و پس از سرانجام دوره آموزش تئوری با هماهنگی با تیم کلینیک فولیمو، اقدام به شرکت در دوره های عملی کنید. شما می توانید با شماره گیری 09155550612 از آخرین قیمت ها و نحوه شرکت در کلاس های کاشت مو فولیمو اطلاع حاصل کنید.

منبع: فرارو

به "برترین دوره آموزش کاشت مو؛ راهی نو جهت افزایش عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دوره آموزش کاشت مو؛ راهی نو جهت افزایش عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید