اپل از یک آی پد کاملاً بازطراحی شده و آی پد پرو سوپرشارژ رونمایی کرد

به گزارش نیلی ابزار، اپل در نسخه نسل دهمی آی پد ادعا می نماید که یک بازطراحی کامل انجام داده است. این شرکت بعلاوه از نسل ششم آیپد پرو سوپرشارژ رونمایی نموده است.

اپل از یک آی پد کاملاً بازطراحی شده و آی پد پرو سوپرشارژ رونمایی کرد

آی پد نو دارای یک صفحه نمایش 10.9 اینچی رتینای مایع Liquid Retina است که تا لبه های دستگاه توسعه می یابد. .

صفحه نمایش دارای وضوح 2360 در 1640 پیکسل، 500 نیت روشنایی و فناوری True Tone است که در این فناوری به طور اتوماتیک نقطه سفید تصویر را بر اساس رنگ نور محیط و روشنایی تنظیم می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نو، گنجاندن تراشه A14 Bionic اپل است که ادعا می گردد 20 درصد افزایش عملکرد CPU و 10 درصد بهبود در عملکرد گرافیکی را ارائه می دهد.

به گفته اپل، این تراشه بعلاوه آی پد نو را تا پنج برابر سریع تر از پرفروش ترین تبلت اندرویدی می سازد. علاوه بر این ادعا می گردد که موتور عصبی 16 هسته ای A14 Bionic توانایی یادگیری ماشین را تا 80٪ افزایش می دهد.

آی پد در رنگ های آبی، صورتی، زرد و نقره ای عرضه می گردد

اپل دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی و 122 درجه را به لبه افقی دستگاه منتقل نموده است، ایده این است که کاربران FaceTiming یا فیلمبرداری اکنون با نگاه کردن به صفحه نمایش، تقریباً مستقیماً به دوربین نگاه نمایند و ویدئوهایشان طبیعی تر به نظر برسد. یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته با زاویه دید عریض، قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ فریم حداکثر 240 فریم بر ثانیه در حالت اسلو موشن است.

از لحاظ اتصالات، آی پد نو از Wi-Fi 6 پشتیبانی می نماید و اتصالاتی را تا 30 درصد سریع تر از نسل قبلی ارائه می دهد. مدل های سلولار با 5G به دستگاه اجازه می دهند در شرایط ایده آل به سرعت حداکثر تا 3.5 گیگابیت بر ثانیه برسد.

یک پورت USB-C از طیف گسترده ای از لوازم جانبی و زمان های شارژ سریع تر در صورت استفاده با آداپتورهای شارژ با توان بالاتر پشتیبانی می نماید.

از جمله لوازم جانبی موجود می توان به صفحه کلید نو Magic Folio اشاره نمود. با داشتن کلیدهای میزان کامل، پد لمسی بزرگ و پشتیبانی از کنترل حرکت چندلمسی، به صورت مغناطیسی به رابط هوشمند در لبه تبلت متصل می گردد

آی پد نسل دهم از سه شنبه (هجدهم اکتبر) در چهار رنگ با قیمت های 449 دلار آمریکا برای سفارش در دسترس است. از 26 اکتبر در فروشگاه ها عرضه می گردد.

آیپد پرو نو

آیپد پرو نو اولین دستگاه اپل با Wi-Fi 6E است که حداکثر سرعت دانلود 2.4 گیگابیت در ثانیه دارد.

آیپد پرو نسل ششم نو اکنون از تراشه M2 اپل پشتیبانی می نماید که دارای یک CPU 8 هسته ای است که تا 15٪ سریعتر از M1 است و یک GPU ده هسته ای که تا 35٪ عملکرد گرافیکی سریعتری ارائه می دهد.

موتور عصبی 16 هسته ای M2 قادر به پردازش 15.8 تریلیون عملیات در ثانیه است که 40 درصد بیشتر از M1 است. ظاهراً آیپد پرو را در هنگام انجام وظایف یادگیری ماشینی قدرتمندتر می نماید.

آی پد پروی نو هم با صفحه کلید جادویی فولیو کار می نماید، علاوه بر این قابلیت های نوی را برای مداد اپل نسل دوم ارائه می نماید. هنگامی که کاربران لوازم جانبی طراحی از نوع قلم را در حدود 12 میلی متر بالای صفحه نمایش Liquid Retina تبلت نگه می دارند، پیش نمایشی از علامت آنها روی صفحه ظاهر می گردد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با دقت بیشتری ترسیم نمایند و تصویرسازی نمایند و کار را آسان تر می نماید.

آیپد پرو نسل ششم در میزان های صفحه نمایش 11 و 12.9 اینچی با قیمت هایی به ترتیب از 799 و 1099 دلار عرضه می گردد آنها را می توان از این سه شنبه سفارش داد و از 26 اکتبر در فروشگاه ها عرضه خواهند شد.

منبع: یک پزشک

به "اپل از یک آی پد کاملاً بازطراحی شده و آی پد پرو سوپرشارژ رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از یک آی پد کاملاً بازطراحی شده و آی پد پرو سوپرشارژ رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید