اولین خودرو وارداتی پایان پلاک شد

به گزارش نیلی ابزار، چانگان CS35 پلاس تیپ دو و سه که به وسیله سایپا وارد ایران شده بود، پایان به عنوان اولین خودرو وارداتی پلاک ملی دریافت کرد.

اولین خودرو وارداتی پایان پلاک شد

به گزارش نیلی ابزار گروه خودروسازی سایپا چانگان CS35 پلاس را در دو تیپ 2 و 3 به عنوان اولین خودرو وارداتی خود وارد ایران کرد و این شاسی بلند چینی به تازگی پیروز به دریافت مجوز شماره گذاری شد تا به زودی شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

چانگان CS35 پلاس به یک موتور 1.4 لیتری توربوشاژر با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس دوکلاچه از نوع تر به چرخ های جلو انتقال پیدا می نماید.

پیشرانه این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.3 لیتر سوخت مصرف می نماید. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب نیز از توییست بیم است.

تیپ 2 و 3 چانگان CS35 پلاس از لحاظ فنی و ظاهری در یک سطح قرار دارند و تفاوت آنها به بخش امکانات ایمنی و رفاهی مربوط می گردد. در واقع تیپ 3 این شاسی بلند، فول آپشن بوده و از امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرمی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، فناوری LED چراغ ها، دوربین عقب و دوربین زیر آینه شاگرد، سقف پانوراما و 6 کیسه هوای 10 نقطه ای بهره می برد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین خودرو وارداتی پایان پلاک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خودرو وارداتی پایان پلاک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید