انتقاد نکونام از داوری و وقت کشی نساجی

به گزارش نیلی ابزار، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به داوری ملاقات تیمش با نساجی و وقت تلف کردن حریف، انتقاد کرد.

انتقاد نکونام از داوری و وقت کشی نساجی

به گزارش نیلی ابزار، ملاقات دو تیم فولاد و نساجی از هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: بازی جاندار بود و دو تیم بازی درگیرانه و فیزیکی انجام دادند و باتوجه به شناختی که از نساجی داشتیم، می دانستیم از نظر حفظ توپ خوب هستند و می دانستیم از چه نقاطی می توانیم به آن ها ضربه بزنیم و برای بردن بازی کاملا برنامه داشتیم اما متاسفانه در حالی که می توانستیم یک بر صفر برده را به دو بر صفر تبدیل کنیم، از فرصت مان بهره نبردیم.

وی بیان نمود: با آغاز نیمه دوم گل خوردیم که آن گل صد درصد خطا بود و داور در آن صحنه اشتباه کرد. بعد از آن با تعویض هایی که کردیم ریتم بازی را بالا بردیم اما امروز مثل بازی با تراکتور بدشانسی آوردیم و روزی نبود که بتوانیم ببریم. بازی دست مان بود و تیم نساجی آمده بود به تساوی برسد که به خواسته اش هم رسید. البته آن ها خوب و جاندار بازی کردند. مثل بازی با تراکتور با وقت تلف کردن حریف روبرو شدیم و باید فکری به حال این موضوع گردد و شاید حتی ما دیگر توپ ها را بیرون نزنیم. همه وقت تلف می نمایند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آقای حیدری باوجود این که داور خوبی است و قضاوت های او را دوست دارم اما امروز بد داوری کرد و روی صحنه گل اشتباه صد درصدی داشت و دو پنالتی هم برای ما روی شیمبا و بوحمدان نگرفت. در این بازی گلر حریف شیمبا را از وسط زد و هرجای جهان باشد بازیکن را به خاطر شدت خطا محروم می نمایند اما داور به گلر نساجی کارت زرد می دهد. کلا امروز آقای حیدری بد قضاوت کرد.

نکونام اضافه نمود: امروز نتوانستیم بازی را ببریم که یکی از عوامل بازدارنده آقای حیدری بود. ما اصلاً به حریف موقعیتی ندادیم و تیم ما داشت خوب بازی می کرد که گل خطایی خوردیم. فیلم صحنه هایی که درباره آن حرف می زنم را دیده ام اما نتیجه تغییر نمی کند. داور بد قضاوت کرد و بازی هم با تساوی به سرانجام رسید. قضاوت حیدری نکته تاریک بازی بود. بعد هم که اعتراض می کنیم، می خندند. قضاوت در ایران خیلی راحت است زیرا تا حرف می زنیم اخطار می دهند و محروم می نمایند. کسی هم نیست این اخطارها را نقد کند. فوتبال ما همین است و اعتراض ما به جایی نمی رسد و باید ادامه دهیم اما قطعاً یک فکری به حال وقت تلف کردن تیم ها در استادیوم شهدای فولاد می کنم. بازی مساوی باشد، تیم ها به صورتی مقابل ما بازی می نمایند که می مانیم چه کار کنیم.

وی بیان نمود: متاسفانه کولیبالی را از دست دادیم. شیمبا را هم به زور به بازی با نساجی رساندیم و امیدوارم برای بازی بعد کولیبالی و سایر نفرات مان برسند. شرایط تیم مان از نظر مصدومیت ها اصلاً خوب نیست. دفاع وسط نداشتیم اما ادامه می دهیم و ان شاءالله تا نیم فصل امتیازات خوبی جمع کنیم. برای نیم فصل دوم تمام برنامه ما این است که بازیکنان با کیفیت جذب کنیم تا قوی تر ظاهر شویم و پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد نکونام از داوری و وقت کشی نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نکونام از داوری و وقت کشی نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید