قطع همکاری مربی پرافتخار با تیم تکواندو شهرداری ورامین، خانلرخانی سرمربی مس سونگون شد

به گزارش نیلی ابزار، پیغام خانلرخانی سرمربی پیروز و پرافتخار تیم شهرداری ورامین برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو با یک تیم ورزشی به توافق رسید.

قطع همکاری مربی پرافتخار با تیم تکواندو شهرداری ورامین، خانلرخانی سرمربی مس سونگون شد

به گزارش خبرنگار ورزشی نیلی ابزار، بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو از صبح فردا(دوشنبه-6 دی ماه) با حضور 11 تیم در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

تیم صنعت مس سونگون ورزقان یکی از تیم های تازه حاضر در رقابت های لیگ برتر تکواندو خواهد بود که برای حضور پرقدرت در رقابت های لیگ برتر با پیغام خانلرخانی سرمربی پرافتخار سال های گذشته شهرداری ورامین به توافق رسیده است.

خانلرخانی بعد از حضور 9 ساله در شهرداری ورامین و کسب 7 عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر تکواندو، چهار قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و یک عنوان قهرمانی در جام جهانی حالا قرار است با تیم تازه خود در رقابت های لیگ برتر تکواندو حضور داشته باشد.

به نظر می رسد تیم صنعت مس سونگون با جذب بازیکنانی همانند حسین لطفی، محمدحسین پلنگ افکن، سروش احمدی، میرهاشم حسینی سعید رجبی، عرفان ناظمی، محمد حسین یزدانی و ابوالفضل یعقوبی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قطع همکاری مربی پرافتخار با تیم تکواندو شهرداری ورامین، خانلرخانی سرمربی مس سونگون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع همکاری مربی پرافتخار با تیم تکواندو شهرداری ورامین، خانلرخانی سرمربی مس سونگون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید