انتشار کتابی پس از پنج سال انتظار، ژولیت ملکه قلب ها مجوز گرفت

به گزارش نیلی ابزار، محبوبه نجف خانی در گفتگو با خبرنگاران از انتشار ژولیت ملکه قلب ها خبر داد و افزود: پنج سال تمام، جلد پنجم مجموعه فروشگاه جادویی با عنوان ژولیت ملکه قلب ها در وزارت فرهنگ و ارشاد متوقف بود؛ چرا که داستان، ماجرای دختری را روایت می کند که گردنبندی به گردن دارد که او را محبوب همه می کند چون خدای عشق در آن زندانی شده است. به عبارتی، پیام نویسنده کتاب این است که عشق، انسان ها را زیبا می کند و گویا عشق در این سال ها از خط قرمزها بوده است!

انتشار کتابی پس از پنج سال انتظار، ژولیت ملکه قلب ها مجوز گرفت

مجموعه فروشگاه جادویی، پنج جلد است و هر کدام از مجلدات، داستان مستقلی را روایت می کند؛ این داستان ها درباره بچه هایی است که با مسائل روحی و روانی بسیار روبرو هستند و مدام از سوی بچه های شرور و قوی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند این است که دست به فرار می زنند و در راستا فرار، ناگهان فروشگاهی جادویی سر راهشان ظاهر می شود و هر کدام چیزی خاص از این فروشگاه برمی دارند که تا پایان ماجرا به کمک شان می آید.

به گفته نجف خانی، داستان های این کتاب در فضایی وهم آلود می گذرد اما هر کدام طنز ظریفی دارند و دارای تعلیق و ضربانگ تندی هستند و همین مساله موجب می شود تا بچه ها و نوجوانان، خواندن این مجموعه داستان ها را دوست داشته باشند.

مترجم مجوعه فروشگاه جادویی با اشاره به این که آخرین مجلد این کتاب در سال 2006 نوشته شده و بارها در کشورهای اروپایی و آمریکایی تجدید چاپ است گفت: من این تاب را از روی نسخه جدید و نهایی ترجمه کرده ام. همچنین تصویرهای کتاب همان است که در نسخه اصلی اثر آورده شده و من آنها را تغییر نداده ام چون احساس می کردم تصاویر مناسبی است و با فرهنگ ما نیز سازگاری دارد.

نشر آفرینگان عهده دار انتشار این مجموعه بوده و پنجمین جلد، یعنیژولیت ملکه قلب ها را نیز همین ناشر در اختیار علاقه مندان می گذارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتشار کتابی پس از پنج سال انتظار، ژولیت ملکه قلب ها مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتابی پس از پنج سال انتظار، ژولیت ملکه قلب ها مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید