اقدام عجیب راننده بر روی سان روف خودرو در اتوبان!

به گزارش نیلی ابزار، راننده 70 ساله آمریکایی که اقدام به بیرون آوردن سر خود از سان روف خودرو حین رانندگی در یک بزرگراه نموده بود دلیل عجیبی را برای این اقدام خود به پلیس ارائه کرد.

اقدام عجیب راننده بر روی سان روف خودرو در اتوبان!

به گزارش خبرنگار، راننده 70 ساله آمریکایی که اقدام به بیرون آوردن سر خود از سان روف خودرو حین رانندگی در یک بزرگراه نموده بود دلیل عجیبی را برای این اقدام خود به پلیس ارائه کرد. لئونارد اولسن به پلیس گفت ترجیح می دهد به زندان برود تا اینکه به خانه و نزد همسرش بازگردد.

این شهروند اهل فلوریدای آمریکا هفته پیش پس از آنکه حین رانندگی در یکی از اتوبان های این کشور سرش را از سان روف خودرو بیرون آورد توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده بود.

در ویدئویی که توسط یکی از رانندگان عبوری تهیه شده بود اولسن را در حالی که روی جایگاه راننده ایستاده بود و سرش از سان روف خودرو بیرون بود نشان می داد. او پس از بازداشت توسط پلیس ابتدا ایستادن خود بر روی جایگاه و خارج کردن سرش از سان روف را انکار کرد، اما پس از مشاهده فیلم گفت که دلیل این اقدامش این بوده که دوست دارد به زندان برود تا اینکه به خانه و نزد همسرش بازگردد.

او ر توضیح ماجرا و اینکه چرا دوست ندارد به خانه برگردد گفت: زنم مانند یک خدمتکار با من برخورد می نماید. او رئیس خانه است و من باید تمام کار های او را انجام دهم. واقعا از این وضع خسته شده ام.

اولسن با اتهام رانندگی خطرناک و تخطی از قانون روبرو است و باید در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ این نخستین بار نیست که یک فرد کوشش می نماید تا برای آنکه نزد همسرش بازنگردد روانه زندان گردد. سه سال پیش نیز فردی با نام لورنس جان ریپل پس از آنکه به یک بانک دستبرد زد در اقدامی عجیب منتظر پلیس ماند تا او را دستگیر نمایند. این مرد نیز به پلیس گفت ترجیح می دهد زندگی اش را در زندان بگذراند تا اینکه به خانه و نزد همسرش بازگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقدام عجیب راننده بر روی سان روف خودرو در اتوبان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب راننده بر روی سان روف خودرو در اتوبان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید