استعلام پرسپولیس از فدراسیون فوتبال بابت شکایت به فیفا

به گزارش نیلی ابزار، به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه های لیگ برتری مکلف هستند تا مدارک مربوط به شفافیت مالی را برای صدور مجوز باشگاه داری حرفه ای خود نسبت به حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تا 16 شهریور ارائه کنند.

استعلام پرسپولیس از فدراسیون فوتبال بابت شکایت به فیفا

باشگاه پرسپولیس برای اینکه مدارک مالی خود را به طور کامل در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار دهد از مسئولان فدراسیون فوتبال درباره شکایت های باقیمانده از این تیم و صدور احکام انضباطی که باشگاه پرسپولیس را بدهکار نشان داده، استعلام گرفته است.

باشگاه پرسپولیس که خطر شکایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به همراه ماریو بودیمیر را به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان احساس می کند هنوز نامه ای را در این خصوص از مراجع قانونی دریافت نکرده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند فعلاً پرونده ای از سوی فیفا بابت رسیدگی به پرونده های حقوقی این باشگاه در کمیته انضباطی وجود ندارد و آنها می توانند به تسویه حساب با طلبکاران داخلی خود بپردازند.

البته با توجه به اعلام برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش مبنی بر شکایت به فیفا بابت عدم دریافت مطالبات خود احتمالاً باشگاه پرسپولیس به زودی از طریق کمیته انضباطی فیفا درگیر این پرونده حقوقی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استعلام پرسپولیس از فدراسیون فوتبال بابت شکایت به فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام پرسپولیس از فدراسیون فوتبال بابت شکایت به فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید