فاجعه ستاره پرسپولیسی در نبرد حیثیتی ، تصویر عجیبی که توجه کارگردان تلویزیونی را جلب کرد!

به گزارش نیلی ابزار، مدافع تازه وارد تراکتور روزهای عجیبی را در این تیم سپری می نماید و تاثیر آن در نخستین بازی پرشورها مقابل سپاهان کامل به چشم آمد.

فاجعه ستاره پرسپولیسی در نبرد حیثیتی ، تصویر عجیبی که توجه کارگردان تلویزیونی را جلب کرد!

به گزارش نیلی ابزار اگر قرار باشد قاب های مهم هفته اول لیگ برتر را مرور کنیم، حتما باید سراغ تصویر غم و اندوه شجاع خلیل زاده در استادیوم نقش دنیا هم برویم؛ جایی که کاپیتان تازه وارد تراکتور بعد از گل سوم، نفس نفس زنان روی زمین نشست و توجه کارگردان تلویزیونی را جلب کرد.

تصویر او به مدت طولانی روی آنتن رفت و حتی صحنه آهسته اش هم پخش شد، شاید به عنوان نمادی از یک استارت فاجعه بار.

خلیل زاده در این مدت روزهای عجیبی را پشت سر گذاشته است. او که پرسپولیس را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا رها کرد و رفت، شاید حتی تصورش را هم نمی کرد چنین تصمیمی اینقدر برایش تبعات داشته باشد.

شجاع زمان بازی در قطر بارها ادعا نموده بود روزی به پرسپولیس برمی گردد و با پیراهن سرخ ها به فوتبالش ادامه می دهد. او هنگام بیان چنین مطالبی، شاید حتی تصورش را هم نمی کرد که گارد طرفداران پرسپولیس تا این حد بسته بماند.

خلیل زاده از قطر برگشت و با بی میلی آشکار پرسپولیس روبرو شد. شایعاتی در خصوص انتقال او به سپاهان سر زبان ها افتاد اما باشگاه اصفهانی با لحنی تند و کنایه آمیز این موضوع را رد کرد. شاید به همین علت هم بود که بازی با طلایی پوشان برای شجاع حیثیتی به نظر می رسید.

او در چنین مصافی، تماشاگر شکست سنگین تیمش شد و کاری هم از دستش برنمی آمد. اندوه این باخت مخصوصا از این جهت برای خلیل زاده دوچندان بود که این بازیکن بازوبند کاپیتانی تیمش را هم بر دست داشت. به هر حال این آغاز فصل است و شاید شرایط در ادامه راه برای مدافع 34ساله تراکتور بهتر گردد.

او هفته آینده یک نبرد سخت و حیثیتی دیگر در برابر پرسپولیس خواهد داشت؛ مسابقه ای که خلیل زاده در آن به شدت زیر ذره بین است؛ هم از نظر فنی و هم از دیدگاه اخلاقی و رفتاری. آیا هفته بعد هم برای شجاع به همین تلخی خواهد بود یا زندگی شیرین می گردد؟

منبع: همشهری آنلاین

به "فاجعه ستاره پرسپولیسی در نبرد حیثیتی ، تصویر عجیبی که توجه کارگردان تلویزیونی را جلب کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه ستاره پرسپولیسی در نبرد حیثیتی ، تصویر عجیبی که توجه کارگردان تلویزیونی را جلب کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید