واکنش سید جلال به ادامه کار در پرسپولیس و سقف قرارداد

به گزارش نیلی ابزار، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه کار در این تیم و سقف قرارداد واکنش نشان داد.

واکنش سید جلال به ادامه کار در پرسپولیس و سقف قرارداد

به گزارش گروه ورزشی نیلی ابزار، سید جلال حسینی در خصوص حضور در کلاس مربیگری گفت: این دوره نسبت به دوره های قبل خیلی قویتر بود. چیزهای جدیدی یاد گرفتیم. وقتی در شرایط قرار می گیرید متوجه می شوید که چقدر کار سخت است و با شرایط بازیگری فرق دارد.

وی در خصوص تغییر شرایط از بازیکنی به مربیگری گفت: همه کارها سخت است. در فوتبال مربیگری، بازیگری و مدیریت همه سخت هستند. من در دوران بازیگری تمرکزم روی فوتبال بود و الان هم اگر مربیگری را آغاز کنم تمام تمرکزم را می گذارم تا کار را درست انجام دهم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه با وجود دریافت مدرک مربیگری B همچنان نمی توانید روی نیمکت تیم بنشینید، عنوان نمود: بله قانون است و من هم در کنار کادرفنی چیزهای بیشتری یاد می گیرم تا زمانی که مدرک A را بگیرم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان با پرسپولیس ادامه خواهید داد و گفته می گردد شاید به ملوان برود، گفت: یک سال دیگر قرارداد دارم و کنار پرسپولیس هستم و امیدوارم بتوانم یاری کنم.

وی در خصوص شرایط فصل بعد تاکید نمود: سال گذشته هم لیگ برتر و هم جام حذفی قهرمان شدیم و سال جاری سخت تر خواهد بود و خود گل محمدی هم می داند و امیدوارم امکاناتی که او می خواهد را باشگاه برایش فراهم کند. سال گذشته از لحاظ زمین و ... مشکل داشتیم.

کاپتان سابق پرسپولیس در خصوص اینکه با سقف قرارداد کار تیم های ایرانی در آسیا سخت می گردد یا خیر، گفت: بحث سقف قرارداد و این موراد به نظرم الکی است!

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش سید جلال به ادامه کار در پرسپولیس و سقف قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سید جلال به ادامه کار در پرسپولیس و سقف قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید