صدری: مدیران قبلی باید جوابگوی قراردادهایشان باشند

به گزارش نیلی ابزار، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف توضیحاتی را بیان نمود.

صدری: مدیران قبلی باید جوابگوی قراردادهایشان باشند

به گزارش نیلی ابزار،مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: درست است که مدیریت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارم؛ اما خیلی از مسائل عنوان شده مربوط به زمان من و دوران مدیریت سجادی نیست. البته ما تلاش می کنیم که این مسائل را حل کنیم. مدیران قبلی باید پاسخگوی قراردادهایشان باشند و من هم سال های آینده برای بازیکنان تاجیکی پاسخگو خواهم بود.

صدری درباره بیانیه صادر شده از سوی این باشگاه درباره موضوع مهاجم گابنی گل گهر و رای صادره برای آن، گفت: آن چیزی که ما باید بگوییم در آن بیانیه آمده است. به هر حال اگر قرار است عدالتی برقرار شود، خوب است که برای همه یکسان باشد؛ هیچ فرقی بین باشگاه ها در این مسائل نیست. ما می بینیم که برخی از شکایت ها چقدر طول می کشد تا به آن ها رسیدگی شود. واقعا این رای صادر شده منصفانه نبوده است.

باشگاه پرسپولیس بیشترین ضرر را در رای بازیکن گابنی گل گهر می کند

او افزود: همه در این رای ضرر می کنند؛ اما آن کسی که بیشتر ضرر می کند، باشگاه ما است. ما داریم در زمین تلاش می کنیم، اما به یک باره به 2 تیم که رقیب جدی هستند، امتیاز داده می شود که به نظرم خیلی عادلانه نیست.

صدری درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس گفت: ما چیزی هم نگفتیم، گفتیم اگر قرار است جلسه کمیته استیناف برگزار شود، زودتر برگزار کنند؛ چطور برای کمیته بدوی آن قدر عجله ای شد.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره ارسال نشدن پرونده به کمیته استیناف گفت: ما که متولی این نیستیم که پرونده را به استیناف ببریم. به هر حال صالحی امروز این مطلب را بیان نمود. به نظرم خوب است که به این رای رسیدگی شود. به طور حتم باشگاه گل گهر اعتراض کرده است و بعد از اعتراض به صورت اتوماتیک پرونده به کمیته استیناف می رود. مگر برای بقیه باشگاه ها و آرای صادره چه اتفاقی می افتد که برای این نباید بیفتد.

منتظر جواب فیفا در مورد پرونده محمد نادری هستیم

صدری درباره این که پرونده محمد نادری باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس می شود، گفت: این پرونده برای 2 سال و خرده ای پیش است. زمانی که باشگاه پرسپولیس به صورت قرضی نادری را از باشگاه بلژیکی گرفت، قرار نبود پولی پرداخت شود. در قرارداد نادری 2 شرط وجود دارد که یکی از آن ها این است که اگر این بازیکن در 65 درصد بازی های پرسپولیس حضور داشته باشد، 50 هزار یورو باید پرداخت می شد. اگر باشگاه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رفت، باید 50 هزار یوروی دیگر به باشگاه بلژیکی می داد. نادری بعد از حضورش در پرسپولیس مصدوم شد و این موضوع نشان می دهد که او در 65 درصد بازی ها نبوده است. ما به این موضوع اعتراض داریم. زمانی که ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتیم، نادری در تیم ما حضور نداشته و در تیم رقیب بوده است. رای فیفا در 16 نوامبر (25 آبان ماه) به باشگاه ابلاغ شده است. ما در 2 آذرماه درخواست ارائه شرح تفصیلی رای نادری را کردیم و منتظر جوابیه فیفا هستیم تا درباره این پرونده اقدام کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدری: مدیران قبلی باید جوابگوی قراردادهایشان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: مدیران قبلی باید جوابگوی قراردادهایشان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید