اختصاص 4 غرفه به صنایع دستی خراسان شمالی در جشنواره اقوام گلستان

به گزارش نیلی ابزار، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان، گفت: در بخش نمایشگاهی این جشنواره، خراسان شمالی در چهار غرفه، صنایع دستی خود را معرفی و در معرض فروش قرار می دهد.

اختصاص 4 غرفه به صنایع دستی خراسان شمالی در جشنواره اقوام گلستان

به گزارش نیلی ابزار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی عابدی، معاون صنایع دستی این اداره کل با اعلام این خبر اظهار کرد: صنعتگران و هنرمندان خراسان شمالی در رشته های معرق، نساجی، سفال و... در این جشنواره حضور خواهند داشت.

او افزود: این جشنواره از 21 تا 24 آبان ماه در سالن محل نمایشگاه های بین المللی شهرستان گرگان و از تاریخ 26 تا 29 آبان ماه جاری در مجموعه ورزشی المپیک شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

او عنوان کرد: استفاده غرفه داران از پوشش های محلی و بومی، اجرای زنده محصولات صنایع دستی و... در غرفه های نمایشگاهی از جذابیت های نمایشگاه سیزدهم است.

او با اشاره به این که برپایی نمایشگاه های صنایع دستی می تواند موجب معرفی هرچه بیشتر صنعتگران و آثار هنری آن ها شود، افزود: صنایع دستی یکی از مصادیق تولید ملی است و امیدواریم حضور در چنین نمایشگاه هایی به فروش تولیدات هنرمندان فعال در این عرصه کمک کند.

منبع: میراث آریا

به "اختصاص 4 غرفه به صنایع دستی خراسان شمالی در جشنواره اقوام گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 4 غرفه به صنایع دستی خراسان شمالی در جشنواره اقوام گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید