اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه

به گزارش نیلی ابزار، ایسنا/ براساس اخبار واصله، اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه صورت گرفت.

اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه

عطا حسن پور اظهار کرد: این مقدار اعتبار در راستای اجرای عملیات محوطه سازی، ساخت آلاچیق و سکو در اطراف آبشار افرینه هزینه خواهد شد.

وی توضیح داد: با توجه به جذابیت های ظاهری آبشار افرینه و قرار گرفتن آن در مسیر حمل و نقل به سمت خوزستان و جنوب کشور، نیازمند توجهات ویژه برای ایجاد زیرساختها و بعلاوه معرفی هر چه بیشتر به گردشگران است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه آبشار افرینه در روستایی به همین نام در شهرستان معمولان واقع شده است و سرچشمه این آبشار محل تلاقی دو رود افرینه و چمشک در 38 کیلومتری خرم آباد است. اضافه نمود: این آبشار حدود 2 کیلومتر با روستای آفرینه فاصله دارد و مجموعه ای از چندین آبشار کوچک و بزرگ است که از میان صخره های بزرگ سرازیر می شوند.

حسن پور افزود: ساختار خاص و متفاوت، طبیعت بکر و دسترسی آسان این منطقه را به یکی از جاذبه های گردشگری لرستان تبدیل نموده است.

وی اعلام کرد: مهمترین امتیاز آبشار افرینه را میتوان چهار فصل بودن آن دانست به طوری که این آبشار در تمام سال جریان دارد و حوضچه آن همیشه پر آب است.

منبع: همگردی

به "اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 2 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری آبشار افرینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید