آیفون های فعال در دنیا از مرز یک میلیارد گذشت

به گزارش نیلی ابزار، تیم کوک مدیرعامل اپل طی گزارش اقتصادی سه ماهه اپل اظهار داشت که بیش از 1.65 میلیارد دستگاه اپل در سراسر دنیا فعال هستند که از این تعداد، یک میلیارد دستگاه آن گوشی آیفون است.

آیفون های فعال در دنیا از مرز یک میلیارد گذشت

تیم کوک با اشاره به حجم گوشی های آیفون فعال در سراسر دنیا، این موفقیت عظیم را نقطه عطفی در فعالیت های شرکت اپل می داند که توانسته در بین کاربران به چنین آماری دست پیدا کند.

در سال 2016، تعداد گوشی های آیفون فروخته شده برای اولین بار به یک میلیارد رسید. در شروع سال 2019، این شرکت خاطرنشان کرد که 900 میلیون کاربر فعال دارد. از نظر اپل دستگاهی فعال محسوب می گردد که طی 90 روز گذشته فعال بوده باشد.

بعضی تحلیلگران بازار پیش بینی نموده بودند که اپل در انتها سال 2020 به عرضه 1.9 میلیارد آیفون نزدیک می گردد. اپل اما در جدیدترین گزارش اقتصادی خود بدون اشاره به آمار گوشی های عرضه شده از دستیابی به درآمد 65 میلیارد دلاری فروش آیفون خبر داده است. این بالاترین رکورد فروش آیفون اپل طی سال های فعالیت این شرکت است. رکورد قبلی مربوط به سه ماهه اول 2018 است که درآمد اپل از فروش گوشی های آیفون در آن مقطع زمانی به 61.58 میلیارد دلار رسیده بود.

در این بازه زمانی، درآمد اپل برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت خود به رقمی درحدود 111.4 میلیارد دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

با وجودی که میزان فروش آیفون اپل در حال افزایش است و آمارها نشان می دهد که رکورد جدیدی را ثبت نموده است، اما اپل طی چند سال گذشته همچنان سعی می نماید تا محصولات متنوعی به بازار عرضه کند و فروش بیشتری را برای خود رقم بزند.

پیش بینی تحلیلگران بازار حاکی از آن است که در کل، میزان عرضه گوشی های هوشمند در سال های اخیر فرایند رو به رشدی نداشته و اپل نیز از این فرایند درامان نمانده است.،دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین

به "آیفون های فعال در دنیا از مرز یک میلیارد گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های فعال در دنیا از مرز یک میلیارد گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید