مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت برای رونمایی دوربین سلفی زیر نمایشگر تا تکنولوژی واقعیت مجازی شرکت سامسونگ

به گزارش نیلی ابزار، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت برای رونمایی دوربین سلفی زیر نمایشگر تا تکنولوژی واقعیت مجازی شرکت سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها در محافل فناوری صحبت از گوشی های پرچمدار برندهای مختلف است. درواقع از هواوی تا آیفون با پرچمدارهای خود توجه بسیاری را به سمت خود جلب نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از آن که خبر رسید شرکت چینی اوپو تصمیم گرفته دوربین سلفی را زیر نمایشگر صفحه موبایل های خود کار کند و ویدئویی در این زمینه منتشر کرد، اکنون نوبت به شیائومی رسیده که این موضوع را مطرح کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به گفته یکی از مدیران اجرایی شرکت سامسونگ ظاهرا این شرکت میخواهد در ماه های آینده دو گوشی جدید را به بازار عرضه کند و البته نسخه هایی جدید از محصولات مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را نیز به فروش می رساند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خبرها حکایت از آن دارند که گوشی های جدید نوکیا تا سرانجام هفته جاری رونمایی می شوند. اگرچه این خبر هنوز به شکل رسمی تایید نشده اما با توجه به رویداد پیش روی این شرکت در تاریخ 6 ژوئن برابر با پنجشنبه 16 خرداد ماه پیشبینی می گردد این اتفاق رخ دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تقریبا همه هواداران گوشی های آنر با گوشی آنر 20 و آنر 20 پرو آشنایی دارند. این نسخه ها پرچمداران جدید هواوی محسوب می شوند و امکاناتی متعدد دارند اما جالب است بدانید نسخه داخلی گوشی آنر 20 پرو تفاوت هایی با نسخه بین المللی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت چینی اوپو طرحی جالب و انقلابی را برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرد. این طرح شامل گوشی های هوشمندی است که دوربینشان زیر نمایشگر قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت برای رونمایی دوربین سلفی زیر نمایشگر تا تکنولوژی واقعیت مجازی شرکت سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت برای رونمایی دوربین سلفی زیر نمایشگر تا تکنولوژی واقعیت مجازی شرکت سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید