9 نوجوان بلند قامت کرمانشاهی در راه تیم ملی والیبال

به گزارش نیلی ابزار، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از دعوت 9 والیبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران خبر داد.

9 نوجوان بلند قامت کرمانشاهی در راه تیم ملی والیبال

فرهمند سال افزون در گفت و گو با نیلی ابزار، بااشاره به اقدامات اجرا شده برای شناسایی استعدادهای والیبال استان در رده های سنی پایه، اظهارکرد: از اواخر سال 1398 باتوجه به عدم پشتوانه سازی برای ملی پوشان والیبال کرمانشاه طی سالهای گذشته، بصورت هدفمند برنامه های استعدادیابی را در دستورکار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه اجرای این برنامه ها به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس برخورد، اما اجازه ندادیم این دو مشکل خللی در اجرای برنامه هایمان بوجود آورد، هرچندکه اگر این مسائل نبود برنامه هایمان را می توانستیم گسترده تر انجام می دادیم.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه اضافه کرد: با این وجود طرح استعدادیابی تیم نوجوانان 1401 استان را طبق برنامه فدراسیون برای تشکیل تیم ملی ایران در این سال اجرا کردیم که در مرحله اول حدود 300 تا 400 نوجوان در این طرح شرکت کردند.

وی اضافه کرد: استعدادهای شناسایی شده تحت نظر بهترین مربیان کرمانشاهی تست شدند که در مرحله بعدی 40 نفر از آنها انتخاب شده و روی آنها کار کردیم.

سال افزون ادامه داد: در سفری که چندی پیش مربی تیم ملی پایه والیبال کشورمان به کرمانشاه داشتند و ارزیابی که از این استعدادها داشت، از بین آنها 9 نفر را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وی با بیان اینکه این برای اولین بار است که در رده سنی نوجوانان این تعداد والیبالیست از کرمانشاه به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، گفت: خوشبختانه تمرکز روی استعدادیابی در رده های پایه در استان جواب داده و طی سالهای آینده هم نتایج خوبی را از آن خواهیم دید.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه اضافه کرد: امیدواریم والیبالیست های نوجوان کرمانشاهی با نشان دادن شایستگی های خود در رقابت های مختلف بتوانند نظر مربیان تیم های ملی را به خود جلب کنند و برای مردم استانشان افتخارآفرین باشند.

وی با بیان اینکه هیات والیبال کرمانشاه با دست خالی بدنبال قهرمان پروری است، گفت: در کرمانشاه استعدادهای بسیار زیادی در والیبال داریم که تنها کمی توجه و انگیزه می خواهند، بنابراین هیات استان از آنها حمایت خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم به یکی از قطب های پرورش استعدادهای والیبال در کشور تبدیل شویم.

سال افزون در سرانجام از محمد جواد نوکانی، امیررضا نوری، محمد مهدی ناصری، محمد حسین نادری، محمد مهدی نوروزی، آرش رمضانی، علیرضا کرمی، محمد مانی علیخانی و دانیال کسعلی به نام نوجوانان دعوت شده به اردوی تیم ملی پایه ایران نام برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "9 نوجوان بلند قامت کرمانشاهی در راه تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 نوجوان بلند قامت کرمانشاهی در راه تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید