والیبال

13 ایده مجذوب کننده برای فعال ماندن در پاییز سال جاری

خیلی از مردم در فصل های بهار و تابستان ورزش می نمایند، به کلاس های مختلف می روند، از شهرهای گوناگون و طبیعت تماشا می نمایند و در کل فعالیت بالایی دارند. ولی همین که به روزهای سرد سال می رسیم خیلی ها انگیزه شان را برای فعال ماندن از دست می دهند و در پاییز...

6 آبان 1402

ساعت بازی والیبال ایران ، فرانسه در لیگ ملت ها

خبرنگاران- هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می گردد تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی معین شوند. لهستان به عنوان میزبان حضورش در مرحله نهایی قطعی شده است.

13 تیر 1402

نمره فدراسیون والیبال به سرمربی تیم ملی

دبیر فدراسیون والیبال در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات گفت: تیم ملی در لیگ ملت ها نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت و هفتم شد.

22 شهریور 1401

نصیری: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نیست

پزشک تیم ملی والیبال کشورمان گفت:خوشبختانه تا به امروز هیچ یک از بازیکنان تیم ملی دچار مصدومیت نشده است.

2 شهریور 1401

نتایج هفته یازدهم لیگ والیبال زنان، مربی ایتالیایی، تماشاگر ویژه

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان در حالی به انتها رسید که مربی ایتالیایی مد نظر فدراسیون برای راهنمایی تیم ملی هم تماشاگر یکی از دیدارها بود.

8 تیر 1401

پیکان، مس و شهرداری گنبد حریفان را شکست دادند

به گزارش خبرنگاران، هفته پایانی از مرحله رفت مسابقات لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) برگزار گردید. تیم های پیکان، مس رفسنجان و شهرداری گنبد از سد حریفان گذشتند. تیم پیکان تهران در دیداری نفسگیر به سختی تیم شهداب یزد را شکست داد. مس رفسنجان فرایند پیروزی...

8 بهمن 1400

9 نوجوان بلند قامت کرمانشاهی در راه تیم ملی والیبال

خبرنگاران/کرمانشاه رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از دعوت 9 والیبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران خبر داد.

4 آبان 1400

کارخانه: تیم ملی در 10 تا 12 بازیکن خلاصه شده بود، مربیان ایرانی چیزی از مربیان خوب دنیا کم ندارند

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در گذشته در 10 تا 12 بازیکن خلاصه و در هر تورنمنتی از همین تعداد بازیکن استفاده می شد؛ این موضوع بازیکنان را خسته می نماید.

16 شهریور 1400

تاریخ دقیق رقابت های لیگ برتر والیبال را سریعتر اعلام نمایند

رحمان محمدی راد در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره شرایط تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: تقریبا از ماه گذشته تمرینات تیم را شروع نموده ایم و بدون وقفه پیگیری می کنیم. شرایط تیم و بازیکنان خوب است. منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستیم تا برنامه های مسابقات...

23 شهریور 1399

رضا صفایی: از هراز پیشنهاد داشتم اما نمی توانستم ریسک کنم

رضا صفایی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره خبر حضورش در تیم هراز آمل گفت: از تیم هراز آمل پیشنهاد داشتم. قلبا مردم آمل را دوست دارم و احترام خاصی برای عطایی و شعبان پور قائل هستم. اگر تیم هراز 10 روز زودتر تشکیل می شد مطمئنا با این تیم قرار داد می بستم.

11 مرداد 1399

استارت سی و سومین دوره لیگ برتر والیبال بدون رئیس

لیگ برتر والیبال ایران از امروز با شرکت 13 تیم شروع می گردد؛ لیگی که نسل آینده والیبال ایران در آن تربیت خواهد شد.

27 آذر 1398

شکست دوباره آمریکا در هفته پایانی، ایران یک پله صعود کرد

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از رقابت های هفته پایانی لیگ ملت های والیبال، تیم ملی فرانسه با شکست مقابل ایتالیا صدر جدول را از دست داد و روسیه با شکست آمریکا به صدر جدول رسید. این دومین شکست آمریکا در هفته پنجم است.

20 آذر 1398

غفور: طوری استرالیا را بردیم که جای هیچ حرف و حدیثی نباشد، پشت خط زن دوم تیم ما هم از ادگار استرالیایی بهتر کار کرد

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالی قهرمانی آسیا کافی نیست و باید تلاش کنیم تا در مسابقات انتخابی المپیک که دی ماه و در کشور چین برگزار می شود، پیروز باشیم.

6 آبان 1398

حضرت پور: خسته بودم اما برای موفقیت با تمام توان کوشش کردم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حضرت پور لیبرو تیم جوانان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی گفت: به تمام بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم که زحمات زیادی کشیدند. هیچکس دوست نداشت ما قهرمان شویم و در سالن همه ایتالیا را تشویق می کردند. در ست اول شکست خوردیم...

6 شهریور 1398

لیگ ملت های والیبال، دومین پیروزی فرانسه در اردبیل

تیم ملی والیبال فرانسه در دومین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت های 2019 بر پرتغال غلبه کرد.

17 مرداد 1398

خبرنگاران پیروزی سخت والیبال ایران با حمایت تماشاگران اردبیلی

اردبیل - خبرنگاران - در حالی که انتظار می رفت تیم ملی والیبال ایران کار آسانی مقابل پرتغال در پیش داشته باشد، به یک پیروزی پر دردسر دست یافت.

16 مرداد 1398

معروف؛ بهترین بازیکن هفته اول لیگ ملت های والیبال

در سرانجام هفته اول از لیگ ملت های والیبال، تیم ملی والیبال ایران و سعید معروف از سوی فدراسیون جهانی به عنوان بهترین تیم و بازیکن هفته انتخاب شدند.

8 مرداد 1398

8 تیم پلی آف لیگ برتر والیبال تعیین شدند، شکست خانگی شهرداری تبریز، خاتم و پیغام

رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با معین شدن هشت تیم راه یافته به پلی آف برگزار گردید و شهرداری تبریز با شکست مقابل پیکان، شانس رسیدن به جمع هشت تیم برتر را از دست داد.

22 خرداد 1398

ذوب آهن همچنان تیم بدون شکست

به گزارش خبرنگاار مهر، دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان از امروزپنجشنبه (6دی) با برگزاری سه دیدار برگزار گردید. در رقابت های امروز تیم توپکا به مصاف ذوب آهن رفت. توپکا در حالی برابر قهرمان نیم فصل لیگ نهاده شد که سرمربی خود را در زمین نداشت و در غیاب (شهرزاد...

24 اردیبهشت 1398