رضا صفایی: از هراز پیشنهاد داشتم اما نمی توانستم ریسک کنم

به گزارش نیلی ابزار، رضا صفایی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره خبر حضورش در تیم هراز آمل گفت: از تیم هراز آمل پیشنهاد داشتم. قلبا مردم آمل را دوست دارم و احترام خاصی برای عطایی و شعبان پور قائل هستم. اگر تیم هراز 10 روز زودتر تشکیل می شد مطمئنا با این تیم قرار داد می بستم.

رضا صفایی: از هراز پیشنهاد داشتم اما نمی توانستم ریسک کنم

پشت خط زن والیبال ادامه داد: اطلاع داشتم کاله سال جاری تیم داری نخواهد کرد و عدم تمدید قراردادم با سایپا ممکن بود ریسک باشد چرا که یک درصد ممکن بود هراز وارد مسابقات نگردد. از سایپا پیشنهاد داشتم، تیم خوبی است، کارخانه مربی بزرگی است که راهنمایی این تیم را بر عهده دارد و از مربیان مطرح ایران است.

وی تاکید نمود: نمی توانستم ریسک کنم و با سایپا تمدید قرارداد کردم. از نظر اخلاقی درست نبود بخواهم با تیم دیگر قرارداد ببندم. اگر بازیکن آزاد بودم برای آمل بازی می کردم. آمل مردم خونگرمی دارد و دوستان زیادی در این شهر دارم اما سال جاری هم قسمت نشد برای هراز و مردم آمل بازی کنم.

رضا صفایی در خاتمه گفت: برای هراز آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم این تیم چند دهه در مسابقات حضور داشته باشد چرا که حق مردم آمل است این تیم آسیایی گردد و لیاقتش را نیز دارد. برای مردم آمل آرزوی پیروزی دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رضا صفایی: از هراز پیشنهاد داشتم اما نمی توانستم ریسک کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا صفایی: از هراز پیشنهاد داشتم اما نمی توانستم ریسک کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید